ارزدیجیتال

قیمت ارز دیجیتال هم‌بنیان‌گذار اپل در یک روز دو برابر شد!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

قیمت توکن استیو ووزنیاک (Steve Wozniak) که چندی پیش عرضه شد، در یک روز دو برابر شده است. این توکن ایفورس (Efforce) نام دارد.

به گزارش کریپتونیوز، در حال حاضر هر واحد از این توکن با اصلاح از ناحیه ۲.۹۷ دلار، در محدوده ۲.۸۵ دلار معامله می‌شود. پیش‌تر شاهد جهش ۸۹ درصدی در قیمت ایفورس بودیم. این در حالی است که روز گذشته هر واحد ایفورس ۱.۴۲ دلار قیمت داشت.

ووزنیاک چند روز پیش اعلام کرد که شرکت جدیدش به نام ایفورس را ایجاد کرده است. هدف از ایجاد این شرکت «تغییر در بازار انرژی‌های کارآمد» عنوان شده است.

این جهش قیمت پس از آن رخ داد که صرافی بیت هامب گلوبال (Bithumb Global) هم ایفورس را به جمع ارزهای پشتیبانی‌شده خود اضافه کرد.

طبق داده‌های بازار، در حال حاضر ارزش بازار این توکن‌ها حدود ۷۰ میلیون دلار است و در رده ۱۴۸ بازار قرار دارد. شایان ذکر است که محدودیت عرضه توکن‌های ایفورس ۱ میلیارد واحد است.

کاربران می‌توانند با خرید توکن‌های WOZX‌ یا حتی کسری از این توکن‌ها، در پروژه‌های صرفه‌جویی انرژی همکاری داشته باشند. در نهایت و بر اساس میزان انرژی صرفه‌جویی‌شده، به دارندگان توکن پاداش اعطا می‌کنند. در این زمان، دارنده توکن می‌تواند نسبت به نگه‌داری یا فروش توکن اقدام کند.

نکته جالب صحبت‌های اخیر ووزنیاک در ارتباط با شرکتی است که یکی از هم‌بنیان‌گذاران آن است. او در مصاحبه خود می‌گوید: شخصاً نمی‌دانم که چه مقدار ایفورس دارم. در امور اجرایی دخالتی ندارم و علاقه‌ای هم به ورود به مسائل مالی ندارم.

به توکن‌ها مثل سهام نگاه می‌کنم. دولت مالت، جایی که شرکت در آن ثبت شده است، به‌خوبی از پروژه حمایت کرده و رویکرد قانون‌گذاری مناسبی داشته است. روند قانونی در مدت‌زمان طولانی و با رعایت جوانب اطمینان انجام شده است.

بهزاد ناصرفلاح؛ ارز دیجیتال

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا