مقالات فناوری مالی

ارائه بیش از ۵۰ لایحه دارایی‌‌های دیجیتال امسال توسط کنگره آمریکا

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

یکی از مقامات قبلی شرکت بیمه سپرده فدرال آمریکا مقاله‌ای منتشر کرده است که در آن به بیش از ۵۰ لایحه مرتبط با دارایی‌‌های دیجیتال که سیاست‌های قانون‌گذاری کریپتو، بلاکچین و رمزارز بانک مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در سال ۲۰۲۲ ارائه شده‌اند، اشاره کرده است.

جیسون برت (Jason Brett) عضو قبلی شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) این مقاله را منتشر کرده است. لوایح ذکر شده در دسته‌بندی‌های زیر قرار می‌گیرند: این دسته‌بندی‌ها شامل مالیات بر رمزارزها، رمزارز بانک مرکزی (CBDC)، شفافیت کریپتو در اقدامات نظارتی بر دارایی‌های دیجیتال، حمایت از فناوری بلاکچین، مسائل مرتبط با تحریم‌ها، باج افزارها و مسائل مرتبط با استفاده کشورهای چین و روسیه از بلاکچین و رمزارزها، و همچنین دسترسی و محدودیت مقامات آمریکایی در استفاده از رمزارزها است.

جهت مشاهده ودانلود فایل pdf ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

جیسون برت به لایحه HR ۳۶۸۴ که باید تا ژانویه ۲۰۲۳ (دی ۱۴۰۱) پیاده سازی شود اشاره کرده است. این لایحه در خصوص پیاده‌سازی موضوع الزامات گزارش مالیات بر رمزارزها است. البته بخش‌هایی از این لایحه همچنان بحث برانگیز است. بر این اساس ماینرها و استیکرها باید بر دارایی‌های غیر نقد خود به صورت ارز فیات مالیات پرداخت کنند.

به علاوه، تام عمار (Tom Emmer) نماینده کنگره آمریکا پیش از این لایحه‌ای (HR 3273) برای محافظت از کاربرانی که در فرآیند فورک شدن یک زنجیره، دارایی جدیدی کسب می‌کنند، معرفی کرده بود. بر این اساس لایحه HR 3273 کوین‌های جدیدی که از فورک شبکه ترا به دست می‌آیند را تحت پوشش قرار می‌دهد. براساس گزارش  رای گیری حاکمیتی این فورک در حال اجرا است.

منبع: میهن بلاک‌چین

ارائه بیش از ۵۰ لایحه دارایی‌‌های دیجیتال امسال توسط کنگره آمریکا

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا