توکن‌های غیر مثلی (NFT)کسب وکار هوشمند در جهان

حضور لیورپول در NFT عمیق‌تر می‌شود؛ همکاری آنفیلد و استارت‌آپ سورار

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

باشگاه فوتبال لیورپول با گسترش همکاری با «سورار» استارت‌آپ ورزشی فرانسوی مبتنی بر بلاک‌چین، روابط خود را با دنیای کریپتو عمیق‌تر می‌کند.

سورار (Sorare) گفت که یک همکاری انحصاری چند ساله با لیورپول برای ایجاد محتوا و تجربیات برای طرفداران داشته است.

این استارت‌آپ بازی ورزشی فانتزی آنلاینی به حساب  می‌آید که شامل فروش کارت‌های ورزشی دیجیتال دارای مجوز است و شرکت‌کنندگان می‌توانند از آنها برای ایجاد تیم‌هایی که با یکدیگر رقابت می‌کنند، استفاده کنند.

کارت‌های بازی در قالب توکن‌های غیرمثلی (NFT) خریداری و معامله می‌شوند، نوعی دارایی دیجیتال هستند که وضعیت مالکیت کالاهای دیجیتال را روی بلاک‌چین ثبت می‌کند.

سورار می‌گوید، در قراردادی در سال ۲۰۲۱ کارت‌های لیورپول روی پلتفرم معرفی شدند و در قرارداد جدید مزایایی مانند بازدید از استادیوم لیورپول، تجربیات روز مسابقه، کالاها و محتوای ویدیویی به عنوان جوایز برای برندگان بازی آنلاین ارائه می‌شود.

در عین حال سازمان دیده‌بان شرط‌بندی بریتانیا در حال تحقیق در مورد سورار است تا ارزیابی کند که آیا بازی آن شرط‌بندی است یا خیر.

از سوی دیگر سخنگو سورار مطمئن است که هیچ‌گونه قمار و شرط‌بندی را  ارائه نمی‌دهد و این توسط نظرات قانونی متخصص در هر مرحله از زمان تاسیس شرکت، از جمله هنگام امضای شراکت‌های جدید تایید شده است.

سورار می‌گوید، بیش از ۲ میلیون کاربر در سراسر جهان داشته و با بیش از ۲۸۰ میلیون سازمان ورزشی از جمله لیگ برتر بیس‌بال در ایالات متحده و باشگاه های فوتبال بریتانیا شراکت دارد.

منبع: همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا