اقتصاددیجیتالمقاله کسب و کار دیجیتال

محصولات استارتاپی ابتدا در بازارهای کوچک عرضه شود؛ فرصت اقتصاد دیجیتال

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

ساری- شریفی، فعال در حوزه شرکت های دانش بنیان به فعالان حوزه کسب و کارهای نو و استارتاپ پیشنهاد داد که محصول تولیدی ناشی از ایده را ابتدا در بازارهای کوچک عرضه کنند.

ابوالقاسم شریفی با اظهار اینکه زیرساخت های اولیه برای نرم افزاری و برنامه نویسی نیاز است، افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ پروژه های مختلف در حوزه های ملی و بین المللی طراحی و اجرایی کردیم.

دانلود فایل PDF و مشاهده عناوین ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” شماره ۱۶، دی‌ماه۱۴۰۰

وی با عنوان اینکه برای ۴۰ نفر کارآفرینی کرده ایم، اظهار داشت: استارتاپ ها امروزه مفاهیم جدیدی را در حوزه کارآفرینی ایجاد کرده اند و ایده های استارتاپی باید نیاز جامعه باشد و بتواند مشکلی از جامعه را حل کند.

شریفی یادآور شد: برای تجاری شدن و اجرای ایده باید آن را تبدیل به محصول کرد و پس از تولید آن را در بازارهای کوچک ارائه و عرضه کنند.

این کارآفرین تصریح کرد: استارتاپ همانند یک کودک می مانند که باید آرام آرام رشد کند و پس از برنامه ریزی، وارد بازارهای بزرگ شد.

وی با اظهار اینکه اکوسیستم کشور ما به دلیل گسستگی خوب شکل نگرفته است، افزود: بیش از ۲۳ سال در زمینه دول الترونیک صحبت می شود ولی هنوز خوب شکل گرفته است درحالی اقتصاد دیجیتال یک فرصت برای کارآفرینی و اشتغال محسوب می شود.

جهت مشاهده و دانلود ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

وی با بیان اینکه اقتصاد دیجیتال دارای فرصت های استثنایی به شمار می رود، افزود: یکی از موارد تحلیل داده است و گپ اقتصاد دیجیتال سبب می شود تا فرصت های برای نسل جدید ایجاد شود و باید آن را دریابیم.

منبع: بازار

محتوی بیشتر از اقتصاد دیجیتال:

  • شش ضرورت برای اجرای موفقیت‌آمیز تحول دیجیتال
  • اقتصاد دیجیتال فرصتی استراتژیک برای «تولید اشتغال آفرین» است
کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا