فروشگاه اینترنتیمقاله کسب و کار دیجیتال

انواع محصولات مناسب برای فروش در وبلاگ برند

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
نویسنده : دارن رُز – کارشناس بازاریابی و فروش آنلاین   مترجم : علی ‌آل ‌علی

وبلاگ نویسی برای خیلی از مردم در سراسر دنیا یک جور تفریح دوست داشتنی محسوب می شود. در این میان برخی از برندها نیز برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف اقدام به استفاده از این شیوه می کنند. شاید در نگاه نخست توسعه شبکه های اجتماعی بر روی میزان محبوبیت وبلاگ ها تاثیر منفی گذاشته باشد، اما نکته مهم اینکه هنوز هم مردم در سراسر دنیا به وبلاگ ها علاقه بسیار زیادی دارند. با این حساب شما می توانید برای برندتان یک وبلاگ رسمی ایجاد کرده و نسبت به تعامل بالا با مخاطب هدف علاقه مند به کسب و کارتان مطمئن شوید. در این صورت دیگر هیچ مشکلی از نظر سطح تعامل با مخاطب هدف پیش روی برندتان قرار نمی گیرد. 

نکته مهم درخصوص کار بر روی وبلاگ برند مربوط به منافع آن است. به عبارت ساده، شما چرا باید بودجه و وقت ارزشمندتان را پای وبلاگ نویسی متمرکز کنید؟ این سوال برای بسیاری از بازاریاب ها هیچ معنا و مفهومی ندارد. آنها به طور طبیعی در پی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از این نوع محتوا سود می برند. در این راستا شما نیز برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف می توانید همین مسیر را طی کنید، اما در نهایت هیچ تضمینی برای موفقیت برندتان نخواهد بود. 

یکی از دلایل مهم برای سرمایه گذاری بر روی وبلاگ ها مربوط به امکان فروش محصولات درون آن است. این امر می تواند برای شما جذابیت های زیادی داشته و منبع درآمدی مهمی نیز محسوب می شود. در دنیایی که بسیاری از برندها برای فروش محصولات شان مشکلات بسیار زیادی دارند، شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن محصولات تان را به مشتریان عرضه کرده و نسبت به خرید بالای آنها مطمئن شوید. این امر در بلندمدت برای شما منافع بسیار زیادی به همراه داشته و شاید حتی شما را نسبت به فروش حضوری نیز بی‎نیاز سازد. 

هدف اصلی در این مقاله مرور برخی از مهمترین نکات برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور حرفه ای است. همانطور که می شود حدس زد، محور اصلی بحث ما نیز درباره وبلاگ ها خواهد بود. این امر می تواند به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک نماید. اگر شما هم به دنبال فروش محصولات در وبلاگ تان هستید، این مقاله نکات تازه و تاثیرگذار بسیار زیادی برای تان به همراه دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از مهمترین نکات در این میان را مرور کنیم. 

کتاب های دیجیتال

انواع محصولات مناسب برای فروش در وبلاگ برند

کتاب های دیجیتال از قدیم یکی از مهمترین گزینه ها برای فروش آنلاین محسوب می شوند. این محصولات به شما امکان فروش کاملا الکترونیکی و پرهیز از مشکلات مربوط به ارسال سفارشات یا حتی پیگیری مشکلات پس از فروش را می دهد. هرچه باشد کتاب های دیجیتال دردسر بسیار کمتری در مقایسه با نمونه های چاپی دارند. همچنین با استفاده از نرم افزارهای مناسب تمام کاربران امکان ویرایش متن مورد نظر و نمایش آن در قالبی دوست داشتنی را خواهند داشت. همین امر می تواند نوعی برتری برای کتاب های دیجیتال محسوب شود. 

یادتان باشد کتاب های دیجیتال را لازم نیست خودتان بنویسید. اگرچه برخی از کارآفرینان در پی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف عملا چنین کاری را انجام می دهند، اما حتما نباید شما هم چنین ایده ای را دنبال کنید. این روزها فقط کتاب های مربوط به کارآفرینان بی نهایت بزرگ و موفق در بازار فروش می رود. نکته مهم اینکه شما باید بیشتر تمرکزتان بر روی عرضه کتاب های تخصصی در حوزه کاری تان و همکاری با نویسندگان معتبر باشد. این امر از شما یک ناشر خوب خواهد ساخت.

اگر شما توانایی نشر کتاب به طور دیجیتال را ندارید، می توانید به جای رویاپردازی برای راه اندازی انتشاراتی خودتان، به سراغ ایده های ساده تر بروید. یک ایده مناسب در این میان عرضه نسخه دیجیتال کتاب های مشهور در بازار است. البته در این میان شما باید هماهنگی کامل با انتشاراتی های مورد نظر را داشته باشید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و بهینه سازی شرایط تان پیدا نکنید. 

یادتان باشد امروزه هر انتشاراتی نسبت به فروش دیجیتال کتاب های خود تمایل نشان نمی دهند. بنابراین شما شاید برای پیدا کردن یک انتشاراتی مناسب اندکی به زحمت بیفتید. این امر با توجه به امکان کسب فروش بالا در وبلاگ برند امری کاملا طبیعی خواهد بود. پس نیازی به نگرانی بیش از اندازه نیست. 

محصولات چاپی

انواع محصولات مناسب برای فروش در وبلاگ برند

بسیاری از محصولات در دنیای امروز به طور چاپی در دسترس مشتریان قرار می گیرد. از تیشرت های دارای طرح و رنگ های متنوع گرفته تا انواع پوستر یا حتی کارت های ویزیت در این میان مورد توجه قرار می گیرد. شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان همیشه امکان استفاده از این گزینه ها به طور حرفه ای را خواهید داشت. این امر می تواند برای شما گزینه ای دلخواه و مناسب برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف محسوب شود. نکته مهم در این میان تلاش برای تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب با انتخاب محصولات جذاب در فروشگاه است. 

بدون تردید هر برندی سلیقه مخاطب هدفش را به بهترین شکل ممکن می شناسد. بنابراین اگر روزی شما تصمیم به عرضه محصولی در بازار کردید، باید همیشه انگیزه و روحیه مخاطب هدف تان را نیز به یاد داشته باشید، در غیر این صورت محصولات تان از همان ابتدای امر روی دست فروشگاه باد خواهد کرد. 

تیشرت هایی با رنگ و طرح های مرتبط با حوزه کسب و کارتان می تواند برای هر فردی جذاب باشد. یادتان باشد شما نباید لوگو برندتان را روی تیشرت ها قرار دهید. این طوری محصول تان به جای اینکه گزینه ای برای فروش باشد، یک هدیه بازاریابی خواهد شد. پس سعی کنید از طرح ها و رنگ های مختلف استفاده کنید. این طوری شانس تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و جلب نظر آنها به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا می کند. 

بدون تردید نظرخواهی از مشتریان یا مخاطب هدف برند برای عرضه یک محصول در بازار می تواند گزینه ای بی نهایت جذاب باشد. این امر شما را در کانون توجه مشتریان قرار داده و شرایط تان در بازار را نیز بهبود خواهد بخشید. پس به جای اینکه براساس تجربه های قبلی تان کار را پیش ببرید، از همان ابتدای امر یک راست سراغ مشتریان رفته و نظرشان را جویا شوید. این امر می تواند برای شما بسیار کاربردی بوده و شانس تان در بازار را نیز به طور چشمگیری توسعه دهد. 

فروش حق اشتراک دیجیتال

انواع محصولات مناسب برای فروش در وبلاگ برند

این روزها بسیاری از کلاس های آموزشی یا حتی محتوای مفید برای افراد در قالب دیجیتال عرضه می شود. شاید اوج گیری این روند مربوط به موج گسترده کرونا باشد. در هر صورت شما باید همیشه خودتان را برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در وضعیت کاملا آماده نگه دارید. اگر برند شما محتوایی ارزشمند برای عرضه دارد، باید همیشه آن را در قالب یک خبرنامه یا حتی سرویس اشتراکی پیش روی مشتریان قرار دهید. نکته سودآور ماجرا امکان اخذ حق اشتراک برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. این امر می تواند به شما برای تاثیرگذاری بهتر بر روی مخاطب هدف و کسب فروش بالا کمک شایانی نماید. 

یادتان باشد محصولات شما باید در هر شرایطی برای مشتریان جذابیت لازم را داشته باشد، در غیر این صورت آنها خیلی راحت از کنار برند شما عبور کرده و در نهایت هیچ فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی آنها نصیب تان نمی شود. این مسئله برای بسیاری از برندها بی نهایت دردناک است. توصیه ما به شما مرور کیفی محصولات یا پیشنهاد فروش تان برای مشتریان است. به عبارت ساده، شما باید خودتان را به جای مشتریان قرار داده و به این سوال پاسخ دهید که آیا حاضر به خرید محصولات خودتان هستید یا خیر؟

اگر پاسخ شما برای پرسش بالا منفی بود، بدون تردید بسیاری از مشتریان نیز به همین مسئله فکر خواهند کرد. برای همین باید خیلی زود راهکاری برای مسئله مورد نظر پیدا کرده و خودتان را از شر این دردسر خلاص کنید، در غیر این صورت هرگز امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را پیدا نکرده و شانس تان نیز در این میان به شدت کاهش پیدا می کند. 

دوره های اشتراکی برای بسیاری از مردم گزینه ای کم هزینه برای یادگیری مهارت های تازه است. درست به همین دلیل شما باید همیشه سطح قیمت مورد نظرتان برای این دوره ها را در مقیاسی مناسب قرار دهید. این امر می تواند خیلی زود شما را به سوی قله های موفقیت در زمینه فروش محصولات تان و دوره های تان راهنمایی کند. اگر هم در این میان نیاز به کمک داشتید، همیشه الگوبرداری از عملکرد سایر برندهای بزرگ ایده خوبی خواهد بود. این امر به شما فرصتی بسیار عالی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داده و شانس تان در بازار را نیز بی نهایت توسعه می دهد.

یکی از مسائل مهم در دنیای بازاریابی و کسب و کار مربوط به نحوه اثرگذاری بر روی مخاطب هدف است. شما می توانید با اندکی توضیحات اضافه درباره وضعیت خبرنامه یا دوره مورد نظرتان به خوبی توجه همگانی را به خودتان جلب کنید. 

دوره های آموزشی آنلاین

انواع محصولات مناسب برای فروش در وبلاگ برند

کسب مهارت های تازه برای دنیای امروز یک نکته اجتناب ناپذیر محسوب می شود. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در عرصه کسب و کارتان خواهد داد. این روزها بسیاری از مردم برای بهینه سازی شرایط شان نکات بسیار متنوعی را در کانون توجه قرار می دهند. این امر می تواند یادگیری یک مهارت تازه برای بهبود وضعیت در شرکت ها یا حتی راه اندازی کسب و کار شخصی باشد. در هر صورت اگر شما وبلاگی تخصصی برای برندتان دارید یا به طور مستقل در یک حوزه کاری به عنوان وبلاگ آموزشی کار می کنید، می توانید به سادگی هرچه تمام تر اقدام به همکاری با مخاطب هدف تان نمایید. این امر می تواند در قالب برگزاری دوره های آموزشی به طور آنلاین باشد. نکته جالب ماجرا اینکه بسیاری از برندها امکان دریافت پول در ازای ارائه چنین خدماتی را دارند. درست به همین دلیل شما باید همیشه این نکته مهم را در کانون توجه تان قرار دهید. 

خوشبختانه امروزه اگر دوره های آموزشی برندها از کیفیت خوبی برخوردار باشد، فروش بالای آن حتمی خواهد بود. درست به همین دلیل شما باید در زمینه تولید محتوای تان عملکرد بسیار خوبی از خودتان نشان دهید، در غیر این صورت شاید خیلی زود با مشکلات عمده ای مواجه شده و شانس تان برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور کامل از بین برود. 

دوره هایی که مورد نیاز مشتریان شماست، به طور معمول از طریق پیگیری ترندهای جذب و برتر در بازار به سادگی قابل فهم خواهد بود. از این مرحله به بعد شما باید تمام تلاش تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را انجام داده و شرایط تان را نیز متحول سازید. در بسیاری از مواقع شما برای طراحی دوره های آموزشی در عمل نیازمند همکاری با برخی از مربی های حرفه ای خواهید بود. این امر باید همیشه خیلی زود مد نظر شما قرار گرفته و در تلاش برای همکاری با بهترین مربی های ممکن باشید. این امر کیفیت کلاس های شما را بی نهایت افزایش می دهد. 

حق عضویت در سایت یا گروه های ویژه

گاهی اوقات یک برند یا موسسه آموزشی اقدام به ایجاد گروه های ویژه برای مخاطب هدفش می کند. این امر شامل تفکیک کاربران عادی از نمونه های ویژه است. همانطور که می شود حدس زد، در این دوره ها برخی از اطلاعات مهم و کاربردی به طور ویژه در اختیار اعضا قرار می گیرد. 

نکته مهم برای برندها تلاش برای فروش این دوره ها به مخاطب هدف است. در این صورت شما می توانید به سادگی هرچه تمام تر شانس تان برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف را دوچندان سازید. این امر بسیاری از نکات و جنبه های فعالیت تان را متحول خواهد ساخت.

الگوبرداری از برندهای بزرگ در زمینه برگزاری دوره های آموزشی حرفه ای شاید همیشه بهترین گزینه باشد، اما هزینه زیادی در این یک مورد خاص به همراه دارد. چراکه شما باید در عمل یکی از دوره های ویژه برندها را شرکت کنید. بنابراین اگر واقعا قصد راه اندازی چنین گزینه ای برای برندتان را دارید، می توانید یکبار به طور آزمایشی در دوره رقبای تان شرکت کنید. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داده و شرایط تان در بازار را نیز بهینه سازی خواهد کرد. یادتان باشد برای بهبود وضعیت برندتان باید همیشه بهترین الگوها را در خاطر داشته باشید. 

راه اندازی وبلاگ در این میان به شما برای جلب نظر مخاطب هدف علاقه مند به کارتان کمک می کند. از آنجایی که بسیاری از کاربران در عمل برای بهینه سازی موقعیت شان به دنبال فرآیندهای مهم هستند، شما می توانید از اعتبار وبلاگ‎ تان برای ترغیب مخاطب هدف به سوی خرید دوره های آموزشی تان سود ببرید. این امر شما را در موقعیت بسیار بهتر و برتری در مقایسه با دیگر برندها قرار خواهد داد. 

یادتان باشد در یک دوره حرفه ای و ویژه شما باید واقعا حرف مهمی برای بیان داشته باشید، در غیر این صورت مخاطب هدف تان خیلی سریع نسبت به وضعیت کسب و کارتان معترض خواهد شد. این امر می تواند یک شبه تمام اعتبار شما در بازار را از بین ببرد. نکته مهم اینکه شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف می توانید بسیاری از شرایط تان را تغییر دهید. این امر شما را در کانون توجه مشتریان قرار داده و موقعیت تان را نیز بهینه سازی خواهد کرد. 

کمک گرفتن از مربی های حرفه ای یا کارآفرینان بازنشسته برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در دوره های ویژه همیشه گزینه خوبی محسوب می شود. بنابراین اگر شما فرصت کافی برای چنین کاری را دارید، می توانید به ساده ترین شکل ممکن در چنین دوره هایی حضور پیدا کنید. نکته مهم اینکه برای پیدا کردن یک فرد مناسب جهت همکاری باید سخت گیری بسیار بیشتری به خرج دهید، در غیر این صورت دوره های ویژه تان با دوره های معمولی تفاوت چندانی نخواهد داشت. 

عرضه نرم افزار یا اپ

انواع محصولات مناسب برای فروش در وبلاگ برند

بسیاری از برندها یا استودیوهای توسعه نرم افزار برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نیازمند تبلیغات بسیار حرفه ای هستند. این امر به آنها کمک می کند تا مخاطب هدف شان را بهتر شناسایی کرده و شانس‎شان در این میان به طور چشمگیری افزایش پیدا می کند. اگر وبلاگ شما محبوبیت و اعتبار بالایی در میان کاربران دارد، می توانید همیشه از گزینه مربوط به تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به بهترین شکل ممکن سود ببرید. این امر به معنای معرفی اپ مورد نظر در بخش های تبلیغاتی وبلاگ یا حتی تولید محتوا پیرامون آن است. چنین امری می تواند منبع بسیار خوبی برای درآمدزایی شما محسوب شود. درست به همین دلیل باید همیشه حواس تان به تمام جنبه های کار جمع باشد. در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف یا درآمدزایی پیدا نکنید. 

بسیاری از وبلاگ های تخصصی در دنیای دیجیتال و موبایل های هوشمند در عمل برای درآمدزایی دست به معرفی اپ های گوناگون می زنند. این امر می تواند هم مهارت شما را نشان داده و هم منبع خوبی برای درآمدزایی باشد. با این حال یادتان نرود نکته مهم در این میان تلاش شما برای معرفی اپ های مناسب و کاربردی است. بنابراین اگر در این میان مشکلی پیش بیاید، کاربران شما را مقصر خواهند دانست. توصیه ما در این میان تلاش برای معرفی برندها و اپ های کاملا کاربردی و حرفه ای است. این امر شما را در کانون توجه مخاطب هدف قرار داده و اعتماد آنها را نیز خدشه دار نخواهد کرد.

 
بی تردید بازاریابی و فعالیت با یک وبلاگ امر سختی محسوب می شود. اگر شما به دنبال درآمدزایی در این میان هستید، نکات مورد بحث در این مقاله می تواند شروع خوبی برای شما باشد. 

منبع: فرصت‌امروز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا