کسب و کار هوشمند در ایران

مدیر ارشد آمازون استعفا داد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

 یکی از مدیران ارشد سرویس های وب آمازون، در اعتراض به اخراج کارگران این شرکت برای فاش کردن اقدامات ناکافی در جهت مقابله با کووید۱۹، از سمت خود استعفا کرد.

در این اواخر آمازون تعدادی از کارگران منتقد سیاست هایش را اخراج کرد و همین امر میان مدیران رده بالای شرکت نارضایتی هایی ایجاد کرده است.

تیم بری، نائب رئیس بخش سرویس های وب آمازون به همین دلیل از سمت خود استعفا داده است. یکی از دلایل استعفای او تنبیه کارگرانی اعلام شده که نگرانی درباره اقدامات حفاظتی ناکافی در برابر کووید۱۹ در انبارهای آمازون را فاش کردند.

هر چند به گفته او آمازون تلاش زیادی دارد تا ایمنی انبارها را حفظ کند و در بخشی که او در آن فعالیت می کرد نیز رفتار خوبی با کارمندان وجود داشته است اما بری نیز معتقد است کارگران حقیقت را می گویند و جریانی مسموم در آمازون وجود دارد که به اخراج منتقدان منجر می شود. چنانچه او در سمت خود باقی می ماند، به معنای قبول کردن اقداماتی بود که نسبت به آنها اعتراض داشت.

همچنین بری به تاریخچه ای از تهدید کارمندان یا اخراج آنان اشاره کرده است. از سوی دیگر چند کارگر ادعا می کنند آمازون تهدید کرده به دلیل اعتراض به تغییرات آب و هوایی آنها را اخراج می کند. گروهی دیگر نیز که خواهان اقدامات امنیتی بهتر در برابر کووید۱۹ بودند نیز خیلی سریع شغل خود را از دست دادند.

پیش از این آمازون تاکید داشت که فعالان تغییرات آب وهوایی سیاست های این شرکت درباره ارتباطات خارجی را نقض می کنند و دلیل اخراج معترضان به سیاست های مربوط ایمنی کووید۱۹ نیز عدم رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی بوده است.

اما  بری این ادعاها را قبول ندارد.

مهر

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا