آلت‌کوینکاربرد بلاک‌چین

مرورگری برای بلاکچین جدید آپتوس؛ SolanaFM خدمات خود را به‌ آپتوس گسترش می‌دهد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
پرستو کوراوند

شرکت SolanaFM، ارائه‌دهنده مرورگر بلاکچین و سرویس ایندکس سولانا، که قابلیت دسترسی همزمان به چند بلاکچین را دارد، با جذب ۴.۵ میلیون دلار سرمایه در حال برنامه‌ریزی برای گسترش خدمات خود به بلاکچین آپتوس (Aptos) است.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی روز جمعه، مرورگر بلاکچین SolanaFM در دور جذب سرمایه به رهبری شرکت ژاپنی SBI Group توانست ۴.۵ میلیون دلار سرمایه جذب کند.

مرورگر بلاکچینی SolanaFM دو کارکرد اصلی دارد؛ اولی ایندکس کردن اطلاعات بلاکچین سولانا است که افراد را قادر می‌سازد داده‌های سولانا را بسیار سریع جمع‌آوری کرده و به آن‌ها دسترسی داشته باشند. دومین کاربرد این مرورگر بلاکچینی مشاهده و تعامل با داده‌های سولانا است.

فتور رحمان (Fathur Rahman)، از بنیان‌گذاران اکسپلورر SolanaFM می‌گوید یکی از موفق‌ترین مرورگرهای بلاکچینی اتراسکن است و ایده اولیه SolanaFM به ارمغان آوردن تجربه‌ای مشابه برای اکوسیستم سولانا و طراحی یک رابط کاربری ساده‌تر و ماموس‌تر بود.

مرورگر SolanaFM بلاکچین آپتوس را پوشش می‌دهد

فتور گفت، علی رغم انتخاب نام «SolanaFM»، این مرورگر در واقع یک مرورگر «بلاکچین اگناستیک» است. به این معنی که بلاکچین‌های مختلف برای آن تفاوتی ندارند و با فراهم کردن مقدماتی این امکان وجود دارد که به طور همزمان به اطلاعات چندین زنجیره مختلف دسترسی داشته باشد. این استارت آپ در حال بررسی راه‌اندازی مرورگری برای بلاکچین آپتوس (Aptos) است.

آپتوس یک بلاکچین لایه ۱ جدید است که تیم توسعه دهنده آن، هسته مرکزی تیم پروژه بلاک چین Diem فیس بوک است. پروژه آپتوس توانست در شرایط خرسی بازار کریپتو در مجموع ۳۵۰ میلیون دلار سرمایه از مهم‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر در فضای کریپتو جذب کند. بسیاری منتظر عرضه شبکه آپتوس در انتهای تابستان هستند و به آن لقب «کشنده سولانا (Solana killer)» داده‌اند.

فتور گفت: هنگامی که یک مرورگر بسازید و مردم آن را دوست داشته باشند، هرگز آن را رها نخواهند کرد. [بنابراین] منطقی است که خدماتمان را به بلاکچین Aptos گسترش دهیم. مردم قبلا طرز استفاده از مرورگر ما را ضمن مرور بلاکچین سولانا یاد گرفته‌اند و استفاده از سرویس ما برای بلاکچین آپتوس برای آن‌ها ساده خواهد بود.

منبع: میهن‌بلاک‌چین

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا