توکن‌های غیر مثلی (NFT)

راه اندازی اولین مسابقه جهانی NFT مالی اسلامی در بحرین

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

موسسه بانکداری و مالی بحرین (BIBF) از راه اندازی اولین مسابقه جهانی NFT مالی اسلامی خبر داد. «ان اف تی» یا «توکن غیرقابل تعویض» یکی از اصطلاحات رایج در دنیای ارزهای دیجیتال است. NFT ها دارایی های دیجیتال هستند که که مانند آثار هنری قابل جمع آوری اند.

طرح ارائه شده از سوی موسسه بانکداری و مالی بحرین شامل یک مسابقه آنلاین زنده است که متخصصان مالی اسلامی از سراسر جهان را گرد هم می‌آورد. این مسابقه در روز ۵ مارس ۲۰۲۳ از ساعت ۱۲ الی ۱۳ و به صورت مجازی برگزار می شود.

اولین مسابقه جهانی NFT مالی اسلامی فرصتی منحصر به فرد برای متخصصان مالی اسلامی در سراسر جهان فراهم می کند تا به یک مسابقه آنلاین زنده بپیوندند و در بین سه برنده برتر برای دریافت «ان اف تی» آموزشی و بورسیه تحصیلی برای دیپلم پیشرفته در امور مالی اسلامی قرار بگیرند.

  اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در بلاک‌چین

دیپلم پیشرفته در امور مالی اسلامی (ADIF) یک مدرک حرفه ای مالی اسلامی پیشگام است که توسط بانک مرکزی بحرین اجباری شده است.

فارغ التحصیلان دیپلم پیشرفته در امور مالی اسلامی همچنین دو مدرک از برنامه حسابداری حرفه ای اسلامی (CIPA) دریافت می کنند که توسط سازمان حسابداری و حسابرسی موسسات مالی اسلامی به آنها اعطا می شود.

«مجتبی خالد»، رئیس مرکز مالی اسلامی در گفت: این چالش یک راه هیجان انگیز و نوآورانه برای ترویج توسعه متخصصان مالی اسلامی و برجسته کردن اهمیت دانش و مهارت در صنعت است.

وی افزود: ما مشتاقانه منتظریم تا دانش و مهارت های شرکت کنندگان از سراسر جهان را ببینیم و دستاوردهای آنها را با اولین NFT های مرتبط آموزشی خود بشناسیم ارزیابی کنیم.

منبع: شبستان به نقل از « zawya»،

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا