ارزدیجیتال

مصاحبه پلن‌بی و آنتونی پامپلیانو؛ قیمت بیت کوین تا ۶ ماه دیگر به اوج می‌رسد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

مازیار نسیمی

پلن‌بی (PlanB) تحلیلگر مطرح بازار رمز ارزها در حال به‌روز رسانی هدف قیمت بیت کوین خود برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ است. وی معتقد است در این مقطع، قیمت بیت کوین افزایش بسیار زیادی خواهد یافت و عملکرد آن بهتر از سایر رمز ارزها خواهد بود.

این تحلیلگر مشهور در مصاحبه با آنتونی پامپلیانو گفته است که بر اساس مدل‌های مختلف خود، اوایل سال بعد شاهد افزایش ۷۰۰٪ قیمت بیت کوین خواهیم بود.

وی گفت: اگر به سیگنال‌های کنونی درون زنجیره‌ای دقت کنیم، من معتقدم که تا چند ماه دیگر، شاید تا ۶ ماه دیگر، شاهد اوج قیمت بیت کوین خواهیم بود. این مدت با پایان سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ مصادف است. سومین مدلی که من استفاده می‌کنم، که مدل انباشت به جریان نیست و بر اساس سایر نکات درون زنجیره‌ای و تکنیکال است، نشان می‌دهد قیمت بیت کوین به ۱۳۵,۰۰۰ دلار می‌رسد.

جهت مشاهده ودانلود ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

وی در ادامه این مصاحبه عنوان داشت به نظر من قیمت بیت کوین تا پایان سال به بالاتر از ۱۰۰,۰۰۰ دلار و حتی بالاتر از ۱۳۵,۰۰۰ دلار می‌رسد و پس از آن، قیمت بیت کوین به سمت هدف مدل S2FX بر روی قیمت ۲۸۸,۰۰۰ دلار و حتی بیشتر پیش می‌رود. اگر قیمت بیت کوین در سه ماهه اول یا دوم سال ۲۰۲۲ به ۳۰۰,۰۰۰، ۴۰۰,۰۰۰ یا حتی ۵۰۰,۰۰۰ دلار برسد متعجب نخواهم شد.

مدل S2FX پلن بی PlanB
مدل S2FX پلن‌بی

مدل انباشت به جریان (S2F) که به منظور رصد و پیگیری عملکرد دارایی‌هایی نظیر فلزات گرانبها استفاده می‌شود، قیمت دارایی موردنظر را با عرضه کنونی آن مقایسه می‌کند. در این بین، مدل انباشت به جریان در دارایی (S2FX) پلن‌بی به پیش‌بینی قیمت بیت کوین می‌پردازد.

پلن‌بی گفته است که به نظر او، بیت کوین در بلندمدت با افزایش قیمت نجومی همراه خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر پول در دستان افراد مسن است. املاک و طلا در دنیای واقعی هستند، نه دنیای دیجیتال. کمیاب بودن دیجیتالی برای نسل بعدی است. بنابراین معتقدم این موضوع رخ خواهد داد، اما هم‌چنین در مدل خودم مشاهده می‌کنم که رابطه مستقیمی بین کمیاب بودن و ارزش وجود دارد. به نظر من، کمیاب بودن، مهم‌ترین عاملی است که منجر به این رابطه مستقیم می‌شود و باعث می‌شود در حال حاضر مردم بیشتر در املاک سرمایه‌گذاری کنند.

در این خصوص می‌توان گفت که علاوه بر تقسیم‌پذیری، انتقال‌پذیری و جابه‌جایی، کمیاب بودن بیت کوین نیز بهتر از املاک است. بنابراین به فومو (ترس از دست دادن فرصت سرمایه‌گذاری) وارد می‌شویم و سپس در سال بعد یا دو سال بعد شاهد سناریوی رشد نجومی بیت کوین هستیم. PlanB در ادامه عنوان داشت:

سال ۲۰۲۴ الی ۲۰۲۸ یا اندکی پس از آن، مثلا در سال ۲۰۲۴ الی ۲۰۳۲ مقطعی است که این اتفاق رخ خواهد داد. به نظرم سناریوی رشد نجومی بیت کوین رخ می‌دهد. تا آن زمان، بیت کوین از نظر فیزیکی، سازوکار و ریاضیاتی بهتر از تمام دارایی‌ها خواهد بود.

منبع: میهن بلاکچین و به نقل از دیلی هودل،

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا