رسانه دیجیتال

معرفی ابزارهای کاربردی برای تولید و انتشار محتوای ویدیویی

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

امروزه افرادی که قصد دارند محصولات یا خدمات خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند و بتوانند محصول خود را به آنها بفروشند از روش های مختلف تبلیغاتی و مارکتینگ استفاده میکنند.

ابزارهایی که در این مطلب برای تولید و انتشار محتوای ویدیویی معرفی شده، ابزار هایی بسیار ساده اما کاربردی هستند که استفاده از آن ها فرآیند تولید محتوای ویدیویی و انتشار آن را برای شما بسیار راحت تر می کند.

امروزه افرادی که قصد دارند محصولات یا خدمات خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند و بتوانند محصول خود را به آنها بفروشند از روش های مختلف تبلیغاتی و مارکتینگ استفاده میکنند.

در واقع مشتریان امروزه به آن برند هایی توجه می کنند که از نظر تبلیغ و محتوای آنلاین، مطالب با کیفیتی را ارئه میدهند به طوری که قبل از تصمیم گیری، مشتری را متقاعد به خرید می کند.

دانلود و مشاهده عناوین ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” شماره ۱۰، تیر ماه ۱۴۰۰

معرفی محصولات و خدمات در قالب محتوایی ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ یکی از بهترین روش های موجود برای رقابت در بازار و برند سازی است.

ویدیو مارکتینگ شامل دو بخش کلی است که یکی تولید محتوای ویدیویی و دیگری قرار دادن آن در معرض دید مخاطبان است.

در ادامه این مطلب هر یک از دو مرحله فوق به طور مختصر شرح داده شده است.

ابزار های تولید محتوای ویدیویی
ابزار هایی برای تولید محتوای ویدیویی، موشن گرافیک ها و اسلایدر ها
نرم افزار RawShort

با استفاده از این نرم افزار، به سادگی می توانید ویدیوهای آموزشی تهیه کنید. این ابزار دارای قالب های ویدیویی زیاد و متنوعی می باشد که به زیبایی کار شما اضافه می کند.

با این ابزار همچنین می توانید ویدیو های ساده و اسلایدی را که جلوه ها و تصاویر خاصی را دارند خلق کنید. بعد از تمام شدن ساخت ویدیوی خود می توانید به راحتی ویدیوی خود را در شبکه های اجتماعی و سرویس های اشتراک ویدیو منتشر کنید.

نرم افزار Magisto

هنگامی که می خواهید که یک ویدیوی با کیفیت بالا بسازید، می توانید که از این نرم افزار برای تولید محتوای ویدیویی خود استفاده کنید.

با استفاده از Magistoمی‌توانید از تصاویری که تهیه کرده اید استفاده کنید و ویدیویی را بسازید که بتواند پیامی در مورد محصول یا خدمات شما داشته باشد.

این نرم افزار همچنین  قابلیت قرار دادن زیرنویس را برای ویدیو ها فراهم کرده است.

نرم افزارSlideShare

با وجود اینکه نرم افزار SlideShare ابزار فوق پیشرفته ای نیست، اما میتواند در ساخت اسلاید های با کیفیت بالا بسیار کمک کننده باشد.

این نرم افزار متعلق به تیم مایکروسافت و لینکدین است و با این ابزار میتوانید ویدیوهای تولید شده را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید.

اما بعد از ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی چگونه آن را به مخاطبان خود نشان دهیم؟

بعد از برداشت قدم اول در ساخت ویدیوی تبلیغاتی یا آموزشی مورد نظردر مورد محصولات و خدماتی که ارائه می دهید، باید آن را در معرض دید مخاطبان قرارد دهید. روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که برخی از آن ها رایگان و برخی نیز پولی هستند.

استفاده از سرویس های اشتراک ویدیو، روشی رایگان برای دیده شدن توسط میلیون ها مخاطب

برای نشان دادن این ویدیو به مخاطبان راه های زیادی وجود دارد که به برخی از آن ها در ادامه اشاره شده اشت.

سرویس های به اشتراک گذاری ویدئو مانند ( دالفک، آپارات، نماشا، تماشا، یوتیوب و…) که با توجه به فیلتر بودن یوتیوب، استفاده از پلتفرم های ایرانی مثل دالفک گزینه بهتری به حساب می آید.

نمایش ویدئو به مشتریان در همایش ها، نمایشگاه ها و رویدادهای مختلف
انتشار ویدئو در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و …
نمایش ویدیو در تلویزیون و برنامه های اینترنتی و …

منبع: دانا

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا