آموزش و همایش دیجیتال

مهر تثبیت اشتغال بر پیشانی پلتفرم مدرسه ملی دیجیتال

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

توافق نامه همکاری چند جانبه بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت آموزش وپرورش و بنیاد ملی توسعه فناوری امضا شد.

به گزارش اقتصاد الکترونیکی به نقل از تسنیم،  همزمان با شیوع کرونا بخش قابل توجهی از مشاغل آسیب دیدند که یکی از مشاغل مرتبط به حوزه آموزش بود. این آموزش در حوزه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی نمود بیشتری داشت.

به همین منظور  توافق نامه همکاری چند جانبه بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت آموزش وپرورش و بنیاد ملی توسعه فناوری امضا شد.

عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تأکید بر راه‌اندازی و گسترش انواع زیست‌بوم های تخصصی توسعه کسب و کار گفت: بحران شیوع کرونا آسیب های جدی به بسیاری از مشاغل از جمله شاغلین حوزه های مرتبط با آموزش و پرورش به ویژه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی وارد کرد و امیدواریم اجرای پلتفرم مدرسه دیجیتال ملی با همت بنیاد ملی توسعه فناوری بتواند بر پایه فناوری های جدید از جمله هوش مصنوعی، بتواند در راستای حمایت و تثبیت مشاغل حوزه آموزش بر بستر فناوری های دیجیتال مؤثر باشد.

وی افزود: ضمن شناسایی فرصتهای اشتغال و کارآفرینی در حوزه آموزشهای رسمی و غیر رسمی و تقویت آنها می توان در قالب کمیته‌ای مشترک، چالش ها و موانع کسب و کارهای آموزشی غیر دولتی را رفع نمود.

بدون شک این تفاهم نامه در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال است. تثبیت اشتغال و استفاده از فرصت های مشاغل خرد، کلان از اهداف امضای این تفاهم نامه است.

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا