میم‌کوین

کاردانو رشد اخیر خود را مدیون این میم کوین SNEK است!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
امیر موسوی

داده‌های اخیر حاکی از افزایش ۲۵۰ درصدی قیمت میم کوین اسنِک (SNEK) در بلاکچین کاردانو در این ماه است.

در سال ۲۰۲۳، ارز دیجیتال کاردانو (ADA) در میان علاقه روزافزون به شبکه‌های لایه ۲ و لیکویید استیکینگ، با چالش‌هایی روبرو شد. با این حال، داده‌های اخیر نشان می‌دهند که رشد میم کوین‌ها در افزایش اخیر فعالیت‌ها در شبکه کاردانو نقش داشته‌اند.

داده‌های اخیر حاکی از افزایش ۲۵۰ درصدی قیمت میم کوین اسنِک (SNEK) در بلاکچین کاردانو در این ماه است. انتظار می‌رود که این رشد قابل توجه، توجهات را به خود معطوف کند و بر محبوبیت SNEK بیافزاید.

محبوبیت روبه‌رشد SNEK می‌تواند به کلیت اکوسیستم کاردانو کمک کند که نشان‌دهنده یک جامعه بلاکچین فعال است. افزایش ارزش SNEK همچنین ممکن است باعث افزایش نقدینگی در شبکه کاردانو شود و گزینه‌های کارآمدتری را به معامله‌گران ارائه دهد.

فراتر از پیامدهای مالی آن، افزایش ارزش SNEK می‌تواند مشارکت بیشتر، کاوش و تعامل کاربران با ویژگی‌های مختلف در شبکه کاردانو را تحریک کند.

در کنار تاثیر میم کوین SNEK، کاردانو پیشرفت‌های دیگری هم با هدف جذب کاربران داشته است. قابل ذکر است، توسعه‌دهندگان نحوه ارتباط بلاکچین را بهبود بخشیده و برخی از اشکالات شبکه را برطرف کرده‌اند.

از سوی دیگر، نسخه ۱.۸ کیف پول LACE معرفی شد که سازوکارهای پاداش‌دهی را برای استخرهای استیکینگ بهینه می‌کند و ارتباطات بهتر بین کیف پول‌ها را تسهیل می‌نماید. علاوه بر این، مشکلات جزئی برای بهبود تجربه کلی کاربر مورد بررسی قرار گرفته است.

این پیشرفت‌ها ممکن است به ADA برای حفظ روند صعودی خود در آینده کمک کند. در حال حاضر، ADA با قیمت ۰.۶۱۸۲۴۲ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده رشد ۱.۶۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است.

منبع: رمزارزنیوز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا