فناوری بلاک چین

بلاکچین دات کام، نام دامنه با پسوند blockchain را ارائه می‌کند

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
کوشیار حیدری

صرافی و ارائه‌دهنده کیف پول Blockchain.com، روز جمعه اعلام کرد، ارائه نام‌های دامنه با پسوند «blockchain.» را با همکاری Unstoppable domain (دامنه‌های غیرقابل توقف) آغاز خواهد کرد.

بر اساس این اعلامیه، همه ۸۲ میلیون کاربر ثبت‌شده Blockchain.com می‌توانند یک دامنه رایگان blockchain. از سرویس کیف پول این شرکت دریافت کنند. این نام‌های دامنه به کاربران این امکان را می‌دهند تا تراکنش‌های رمزارزی را به جای آدرس‌های طولانی تشکیل شده از الفبا و عدد، با استفاده از آدرس‌های قابل خواندن توسط انسان انجام دهند.

کاربران Blockchain.com همچنین می‌توانند نام دامنه خود را سفارشی کنند یا از طریق سرویس Unstoppable Domains، آدرس‌های دلخواه دیگر را خریداری کنند. هر نام دامنه از این پلتفرم یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) بر بستر پالیگان، شبکه لایه ۲ اتریوم، است. با استفاده از دامنه blockchain.، کاربران میتوانند ارزهای دیجیتال را به راحتی ایمیل ارسال و دریافت کنند و هویت خود را در وب ۳ داشته باشند.

Unstoppable Domains قبلا در همکاری با صرافی بزرگ کوین بیس نام دامنه crypto. را به کاربران کیف پول کوین بیس ارائه کرده بود.

منبع:  میهن بلاکچین و به نقل از theblockcrypto،

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا