کسب و کار هوشمند در ایرانهمایش و نمایشگاه

نخستین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کار و تحول دیجیتال

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

ضرورت تحقق تحول دیجیتال در راستای انقلاب صنعتی پنجم

دبیرکل اولین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کار و تحول دیجیتال با اشاره به برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کار و تحول دیجیتال به میزبانی دانشگاه اصفهان بر ضرورت تحقق تحول دیجیتال در راستای انقلاب صنعتی پنجم تاکید کرد.

علی صنایعی با تاکید بر ضرورت تحقق تحول دیجیتال، اظهار کرد: تحول دیجیتال، دنیای امروزی و تقریباً تمام حوزه های کسب وکار از جمله شیوه عمل و نحوه ارائه ارزش به مشتریان را تغییر می دهد. برای کسب وکارها و بنگاه های صنعتی، کسب دانش در مورد فناوری هایی که محرک اصلی این تغییرات است و مهم تر از آن، کسب تجربه و دانش در مورد نحوه مدیریت و اجرای استراتژی های تحول دیجیتال بسیار حیاتی است، چرا برای که سازگاری و بقا در عصر دیجیتال و انقلاب صنعتی پنجم غیرقابل اجتناب است.

وی با بیان اینکه انقلاب صنعتی پنجم در راستای تحول دیجیتال در حال وقوع است، افزود: تحول دیجیتال موضوعی اجتناب ناپذیر است. متاورس و استفاده از رمزارز قابل کتمان نیست و رفته رفته به طور کامل محقق می شود؛ همانگونه که بانکداری الکترونیکی منجر به تحول دیجیتال در بانکداری شد، رمز ارز نیز جزئی از زندگی آینده خواهد بود.

به گفته استاد تمام گروه مدیریت دانشگاه اصفهان، در حال حاضر در فضای مجازی بدون حضور افراد خرید و فروش انجام و جلسات گروهی برگزار می شود و دنیای ما مملو از تحولات دیجیتال شده است.  عضو هیات مؤسس انجمن علمی تجارت الکترونیک ایران به برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی توسعه کسب وکار و تحول دیجیتال به میزبانی دانشگاه اصفهان اشاره و تصریح کرد: دانشگاه اصفهان در نظر دارد، اولین کنفرانس بین المللی توسعه کسب وکار و تحول دیجیتال را با حضور محققین و متخصصان برتر این حوزه از دانشگاه های مختلف داخلی و بین المللی شامل کشورهای آلمان، فرانسه، کانادا، استرالیا و … و صنایع و شرکت های بزرگ داخلی و دانشگاه هامبورگ با حمایت اتاق بازرگانی، نظام صنفی رایانه ای کشور، بانک ملت به عنوان یک بانک پیشرو در تحول دیجیتال و چندین شرکت خصوصی برگزار کند.

صنایعی ادامه داد: بعد از برگزاری ۱۳ دوره کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک امسال با توجه به ضرورت تحقق تحول دیجیتال و دولت الکترونیک مورد تاکید ریاست جمهوری، اولین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کار و تحول دیجیتال در گروه مدیریت دانشگاه اصفهان با همکاری دانشگاه های علامه، فردوسی مشهد، تربیت مدرس و شریف برنامه ریزی شده و با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می شود، تمام مقالات این کنفرانس در پایگاه استنادی جهان اسلام ISC نمایه خواهد شد.

سردبیر مجله علمی پژوهشی CBS از دریافت بیش از ۵۰ مقاله داخلی و خارجی تا امروز در دبیرخانه کنفرانس خبر داد و گفت: پس از داوری نهایی، حدود ۲۰ مقاله در طول دو روز برگزاری کنفرانس ارائه می شود.

اولین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کار و تحول دیجیتال، چهارشنبه و پنجشنبه، ۱۸ و ۱۹ آبان، به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار می شود. حاکمیت و رهبری دیجیتال، توسعه منابع انسانی و تجربه کارکنان در تحول دیجیتال، مدل های کسب و کار در عصر دیجیتال، بازاریابی دیجیتال و تجربه مشتری دیجیتال، بانکداری دیجیتال، تکنولوژی مالی و تحول دیجیتال در خدمات مالی، داده های بزرگ و تصمیم گیری مبتنی بر داده در عصر دیجیتال، مدیریت گردشگری دیجیتال، مدیریت زنجیره تامین پایدار در عصر دیجیتال، نوآوری دیجیتال و اکوسیستم کارآفرینی و سیاست گذاری، قانونگذاری و مدیریت نوآوری در کسب وکارهای دیجیتال محورهای این همایش است.

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا