دولت دیجیتالهوش مصنوعی

نظارت هوشمند بر دور کاری شرکت‌ها با سامانه اتوماسیون محققان کشور

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

گروهی از پژوهشگران کشور با بکارگیری هوش مصنوعی سامانه اتوماسیون اداری را کدنویسی کردند که از طریق آن می‌توان شرکت‌ها و سازمان‌ها را به صورت هوشمند کنترل کرد ضمن آنکه در شرایط دورکاری شرایط بهینه‌ای را برای اداره امور اداری فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد الکترونیکی فرخ ابراهیمی نژاد، طراح این سامانه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پیاده سازی سامانه اتوماسیون اداری، گفت: این سامانه ظرفیت سرویس دهی به بیش از یک میلیون شرکت را به طور همزمان دارد و می‌تواند به عنوان یک کارمند هوشمند تمامی خدمات اتوماسیون اداری و نظارت را کنترل و ساماندهی کند.

وی با تاکید بر اینکه نرم افزار این سامانه با هدف تسهیل ابزارهای مدیریتی برای رونق کسب و کارهای کوچک و بزرگ کدنویسی شده است، اظهار کرد: در این سامانه هوشمند بیش از ۳۰ خدمت اداری نظیر “ورود و خروج”، “منشی”، “اندیکاتور”، “آمار”، “بایگانی”، “حسابداری”، “میزان بازدهی کارمندان” به صورت رایگان در اختیار صاحبان شرکت‌ها قرار گرفته است.

ابراهیمی‌نژاد امنیت این سامانه را در سطح امنیت سامانه‌های بانکی دانست که در آن امکان هک و یا نفوذ در آن امکانپذیر نیست، خاطرنشان کرد: بر همین اساس برای بالاتر بردن ضریب امنیت، مدیران شرکت‌ها و کارخانجات، ابتدا باید در بستر وب و تنها از طریق سیستم رایانه‌ای، در این سامانه ثبت نام و پس از تکمیل ثبت شرکت تمام فرایندهای شرکت خودکار خواهد شد.

به گفته وی آموزش استفاده فقط در چند دقیقه به صورت رایگان و از طریق این سامانه قابل دسترسی است پس از آن مدیران می‌توانند اپلیکیشن همراه را روی گوشی‌های خود نصب کنند.

مجری طرح ادامه داد: از این پس نظارت در شرکت‌ها کاملا هوشمند خواهد شد به گونه‌ای که اگر کارمندی تاخیر داشته باشد بلافاصله سامانه برای مدیر  پیامکی را ارسال می‌کند و زمان ورود نام کارمند را برای مدیر شرح خواهد داد.

وی پیاده سازی این سامانه را در راستای نامگذاری سال جهش تولید و رونق اقتصادی، به منظور حذف کامل کاغذ در اماکن اداری، سرعت بخشیدن به فعالیت روزانه شرکت‌ها و همچنین مدیریت هوشمند از راه دور با ضریب خطای صفر، عنوان کرد.

ابراهیمی‌نژاد با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا و لزوم دورکاری کارمندان، این سیستم شرایط دور کاری را برای شرکت‌ها فراهم خواهد کرد.

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا