بانکداری دیجیتال

نظام بانکداری راهی جز استفاده از ابزارهای دیجیتال و فن‌آورانه ندارد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

 معاون امور بانکی وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد اگر نظام بانکداری می‌خواهد به این تجربه خوشایند برای مشتریان خود برسد راهی جز استفاده از ابزارهای دیجیتال و فن‌آورانه ندارد.

سیدعباس حسینی در کنفرانس ملی تحول دیجیتال بانک و بیمه عنوان کرد‌: در عصر دیجیتال لازمه چابکی و فعال بودن دستگاهها میزان انطباق در تحول محیطی بوده و به معنای آن است که در دنیای مملو از پیچیدگی توانسته خود را با تحولات به روز کند.

وی افزود‌‌: سازمان‌های در حال تحول اجازه نمی‌دهند و منتظر نمی‌مانند که مشکلات به سطوح بالاتر داده شود.سرعت در عصر دیجیتال پاشنه آشیل است و سازمان‌های باسرعت بالا می‌توانند سازمان‌های کندتر را از دور خارج کنند.

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

معاون امور بانکی وزارت امور اقتصادی و دارایی خاطر نشان کرد: داده‌ها سوخت تحول دیجیتال است.در عصر دیجیتال نمی‌توان به اتصال شبکه‌ای متفاوت بود چون سود بنگاه‌ها و شرکت‌ها را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: هر چه تعداد مشتریان افزایش یابد شبکه و پلت‌فرم افزایش می‌یابد و ثروت بیشتری در شرایط ثبات هزینه‌ها خلق می‌کنند.

حسینی بیان کرد: بحث اداره شرکت‌ها با استفاده از هوش مصنوعی از جایگاه مناسب خود برخوردار است.اکوسیستم‌محوری که تمامی ذی‌نفعان در یک اکوسیستم واحد فعالیت خود را ارائه دهند.

معاون امور بانکی وزارت اقتصاد خاطر نشان کرد: حضور تکنولوژی منجر می‌شود بخش از کارگران قابلیت انطباق خود را از دست بدهند و هوش مصنوعی این امکان را فراهم می‌کند که مدیریت افراد نیز فراهم شود.

حسینی تاکید کرد: اگر نظام بانکداری می‌خواهد به این تجربه خوشایند برای مشتریان خود برسد راهی جز استفاده از ابزارهای دیجیتال و فن‌آورانه ندارد.

وی ادامه داد: در لحظه بودن، بی‌وقفه بودن، خدمات شخصی‌سازی شده، قابلیت پیش‌بینی پذیری داشتن، همگانی‌ و فراگیر بودن و استقلال در زمان و مکان از جمله شاخص‌هایی است که برای ارائه خدمات به مردم مورد نظر قرار گیرد.

منبع: پانا

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا