ارزدیجیتال

نهنگ‌ها به کدام دارایی‌ها علاقه دارند؟

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نهنگ‌ها در زمان نوسانات شدید رمزارزها در تعطیلات این روزها که منتهی به سال جدید میلادی است چه می‌کنند؟ کدام گروه در حال انباشت دارایی هستند و کدام گروه دارایی خود را به فروش می‌رسانند؟

این پلتفرم در گزارشی، سه پروژه رمزارز که نهنگ‌ها در روزهای پایانی سال به آنها توجه ویژه‌ای دارند و سه پروژه دیگر که این سرمایه‌گذاران نسبت به آنها دلسرد شده‌اند را بررسی کرده است.

دانلود فایل PDF و مشاهده عناوین ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” شماره ۱۴، آبان ماه۱۴۰۰

نهنگ‌ها به کدام پروژه‌ها علاقه دارند؟

رمزارز CRO

نمودار دارایی نهنگ‌های CRO
نمودار دارایی نهنگ‌های CRO

Crypto.com یکی از پروژه‌هایی است که توانسته به خوبی توجه نهنگ‌ها را به خود جلب نماید. بدون شک توافق اخیر این پلتفرم با مالک سالن Staples Center برای تغییر نام این مرکز به Crypto.com با این رفتار ابرسرمایه‌گذاران این پروژه ارتباط زیادی داشته است به طوری که تعداد آدرس‌هایی با ۱۰۰٬۰۰۰ تا ۱۰ میلیون توکن CRO در چند ماه اخیر رشد زیادی را تجربه کرده است.

رمز ارز Uma

نمودار دارایی نهنگ‌های Uma
نمودار دارایی نهنگ‌های Uma

Uma از شش هفته پیش تا بدین جای کار ۵۳ ٪ افت کرده اما نهنگ‌های بزرگ این پروژه مبتنی بر اتریوم به جای فروش، به دارایی‌های خود افزوده‌اند. در حالی که بهای این توکن بیش از ۵۰ ٪ کاهش یافته است، نهنگ‌ها ۲.۳ ٪ به کیف پول خود افزوده‌اند که نشانه امیدوارکننده‌ای مبنی بر افزایش قیمت احتمالی محسوب می‌شود.

جهت مشاهده و دانلود ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

رمز ارز یونی سواپ (UNI)

نمودار دارایی نهنگ‌های یونی سواپ
نمودار دارایی نهنگ‌های یونی سواپ

یونی سواپ یکی از کلیدی‌ترین پروژه‌های دیفای است و توکن حاکمیتی آن در اوایل نیمه نخست سال عملکرد چشمگیری از خود نشان داد. با این حال در نیمه دوم سال ورق برگشت و قیمت توکن UNI کاهش یافت. با وجود این اصلاح قیمت اما، نهنگ‌ها به دارایی خود اضافه کردند به طوری که تنها در ماه دسامبر تاکنون بیش از ۴.۱٪ به کیف پول خود افزوده‌اند.یونی سواپ چیست؟ آموزش کامل کار با محبوب ترین صرافی غیرمتمرکز!

نهنگ‌ها از چه پروژه‌هایی خارج شده‌اند؟

سینتتیکس

نمودار دارایی نهنگ‌های SNX
نمودار دارایی نهنگ‌های SNX

تعداد آدرس‌هایی با موجودی ۱۰٬۰۰۰ تا ۱ میلیون واحد توکن SNX در طول هفته گذشته نسبت به قیمت این توکن ثابت مانده است. نهنگ‌ها در طول ۷ هفته گذشته، حدود ۱۸.۵ ٪ از دارایی خود را به فروش رسانده‌اند.

آوه

نمودار دارایی نهنگ‌های AAVE
نمودار دارایی نهنگ‌های AAVE

توکن AAVE در طول هفته گذشته عملکرد خوبی از خود نشان داده و بیش از ۵۰ ٪ افزایش یافته است. با این حال، عملکرد نهنگ‌ها چندان با افزایش قیمت اخیر این توکن همگام نبوده و تنها شاهد افزایش جزئی دارایی کیف پول‌هایی با ۱۰۰٬۰۰۰ تا ۱۰ میلیون واحد توکن AAVE بوده‌ایم که نگرانی اندکی را پیرامون چشم‌انداز این پروژه بر‌می‌انگیزد.

آگور

نمودار دارایی نهنگ‌های REP
نمودار دارایی نهنگ‌های REP

نهنگ‌های آگور (Augur) در سه ماه اخیر حدود ۵٪ از دارایی‌های خود را به فروش رسانده‌اند و از آنجایی که قیمت توکن REP نیز عملکرد خوبی نداشته است، می‌توان نسبت به آینده این پروژه نگران شد.

منبع: میهن بلاکچین و به نقل از وبلاگ پلتفرم تجزیه و تحلیل سنتیمنت،

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا