هوش مصنوعی در تجزیه و تحلیل بازار خودرو و پیش بینی برای ۵ سال آینده
هوش مصنوعی در مطالعه خودرو ، از بررسی ها و ارزیابی های استراتژیک بسیار مفید شامل روند عمومی بازار ، فن آوری های نوظهور ، محرک های صنعت ، چالش ها ، سیاست های نظارتی که رشد بازار را همراه با مشخصات و استراتژی های بازیکنان اصلی دور می کند ، پرهیز می کند.
هوش مصنوعی (AI) در حال تعریف مجدد صنعت خودرو ، به ویژه در توسعه سخت افزار و نرم افزارهای نوآورانه برای سیستم های خودمختاری سطح ۵ و هوشمند ADAS است. با اوج گرفتن پذیرش هوش مصنوعی ، سازمان ها در حال درک نیاز و استفاده از الگوریتم های پیشرفته و ساختارهای محاسباتی ، سیستم عامل های آزمایش و اعتبارسنجی ابتکاری ، راه حل های یکپارچه کابین خلبان و استقرار شبکه ۵G و استقرار برنامه ها برای ایجاد خدمات تحرک نسل بعدی خود هستند.
بیشتر از کاربرد فناوری های هوشمند بخوانیم:
- آشنایی با مفاهیم انقلاب صنعتی چهارم (۴.۰ Industry)
- آشنایی با مفاهیم انقلاب صنعت چهارم (بخش دوم)؛ فناوریها، نتایج و آینده تولید
- توسعه پایدار با پیشرفتهای انقلاب صنعتی چهارم (۴.۰ Industry)
- ۵ فناوری مدرن و تاثیرگذار برای تولیدکنندگان صنعتی
- ۵ دلیل برای پیادهسازی فناوری IIoT در کارخانهها
- سه ملاحظه اخلاقی برای تولیدکنندگان سرمایهگذار در هوش مصنوعی
بنابراین هوش مصنوعی روند ادغام و تملک را در بخش خودرو به پیش می برد. علاوه بر این ، سفارشی سازی پیشرفته به طور فزاینده ای جایگزین سیستم عامل های سنتی خودرو شده است – روندی که در صنعت خودرو در حال تقویت است. این امر به توسعه تعداد زیادی از سیستم عامل های هوشمند که شامل تجارب داخل خودرو ، زنجیره های تأمین ، فروش و بازاریابی خودرو ، ابزارهای بیمه ، تجارت الکترونیکی خودرو و سایر برنامه های کاربردی است دامن می زند.
سازمان ها در حال اتخاذ مسیر ادغام و تملک (M&A) به عنوان یک استراتژی کلیدی برای کسب مهارت های هوش مصنوعی ، فناوری ها و اوراق بهادار مربوطه برای استفاده از فرصت های رشد آلی و غیرآلی در بازار تحرک هستند. چنین ابتکاراتی آماده است تا با کمک به آنها برای راه اندازی خدمات جدید هوش مصنوعی و افزایش مشتری ، پتانسیل بالایی برای این متقاضیان ایجاد کند.
منبع: ICtna