کسب وکار هوشمند در جهان

وب آمازون به دنبال استخدام متخصص رمزارزها

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

خدمات وب آمازون (AWS) بر اساس یک پست شغلی اخیر در جست وجوی متخصصی برای تقویت تعهدنامه دارایی های دیجیتال، پردازش تراکنش ها و قبول مسوولیت فضای ابری است. این غول تکنولوژی می‌خواهد یک متخصص خدمات مالی را برای همکاری با موسسات مالی جهانی و فین تک‌های نوآور استخدام کند و «روش معاملات دارایی‌های دیجیتال از بررسی قیمت تا اجرا، تسویه و نگهداری (مانند رمزارزها، CBDها [ارزهای دیجیتال بانک مرکزی]، استیبل کوین ها، توکن‌های دارای پشتوانه امنیتی، توکن‌های دارای پشتوانه دارایی و NFT‌ها) را انجام دهد.»

جهت مشاهده ودانلود ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

انتظار می‌رود حرکت مورد انتظار آمازون به سمت دارایی‌های دیجیتال شامل نوعی توکن پرداخت، به اصطلاح «کوین آمازون» بر اساس آگهی‌های شغلی قبلی باشد.

در همین حال، AWS که زیرساخت‌های خود را برای مواردی مانند پردازش تراکنش‌های رمزارزها و نگهبانی تنظیم می‌کند، احتمالا به عنوان یک حرکت هوشمندانه تلقی می‌شود، کاری که IBM نیز انجام می‌دهد.

تبلیغات شغلی AWS: «با همکاری تیم‌های فروش، تکنسین‌ها، ISV و یکپارچه‌کننده‌های سیستم، به ارائه راه‌حل‌هایی کمک می‌کنید که مشتریان را به سمت تعهدنامه دارایی‌های دیجیتالی، پردازش تراکنش و نگهداری در فضای ابری سوق می‌دهد.»

منبع: دنیای اقتصاد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا