ارزدیجیتالامنیت اقتصاد دیجیتال

وعده پوچ ارائه سودهای نجومی سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در خصوص سایت‌های جذب سرمایه که بدون ارائه مجوزهای لازم با وعده واهی پرداخت سودهای نجومی در حال جذب سرمایه کاربران هستند، هشدار داد.

به گزارش اقتصاد الکترونیکی به نقل از فتا: سرهنگ‌ حسن کیخا رئیس پلیس فتا استان سیستان ‌و بلوچستان گفت: کلاهبرداران با راه اندازی سایت‌هایی اقدام به جذب سرمایه شهروندان با ادعای داشتن ربات‌هایی که دارای الگوریتم پیچیده و خاصی هستند و می‌توانند از طریق این ربات‌ها ارزهای دیجیتال موجود در بازارهای مالی را تحلیل و از آن طریق سودهای قابل توجهی به کاربران خود ارائه دهند در حال فعالیت و جذب کاربر هستند.

رئیس پلیس فتا استان سیستان ‌و بلوچستان افزود: این سایت‌ها بدون ارائه مجوز و حتی شفافیت در رابطه با مکان ثبت و فعالیت خود اقدام به کلاهبرداری از کاربران می‌نمایند.

این مقام مسئول ادامه داد: هرگونه فعالیت در این سایت‌ها به جهت کسب سودهای واهی، جزء سرمایه گذاری‌های پر ریسک به حساب می‌آید و جزء از دست دادن سرمایه برای شهروندان هیچ عایدی نخواهد داشت.

سرهنگ کیخا در ادامه به شهروندان توصیه کرد: شهروندان باید هوشیار باشند و برای این ‌که در دام کلاهبرداری این ‌گونه افراد گرفتار نشوند، پیش از سرمایه گذاری در هرگونه طرح پیشنهادی از اصالت آن از طریق مراجع مربوطه اطمینان حاصل کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ‌پلیس فتا به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است، لذا کاربران در صورت مواجهه با موارد مشکوک با مراجعه به بخش مرکز فوریت‌های سایبری سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir، با ما در ارتباط باشند.

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بازتاب: پروژه نیم (NYM) به‌زودی راه‌اندازی می‌شود : پایگاه خبری اقتصاد الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا