توکن‌های غیر مثلی (NFT)

پاداش دولت ژاپن به مقامات محلی با NFT

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
مهرداد فرامهر

دولت ژاپن به هفت شهردار برای ابتکاراتشان برای بهبود زندگی شهروندان در مناطق حاکمیتی خود در فضای فناوری مدرن، جوایز NFT صادر کرد. NFT ها از طریق شبکه اتریوم برای مقامات محلی با استفاده از پروتکل اثبات حضور(POAP) صادر شده است.

دولت ژاپن اکنون به یکی از اولین دولت هایی تبدیل می شود که NFT ها را به عنوان پاداش برای مدیرانی که کار قابل ستایشی را برای خدمت به شهروندان ژاپنی انجام می دهند، توزیع می کند. شهرداران ایده های باورنکردنی برای استفاده از فناوری مدرن برای غلبه بر برخی مشکلات پیش روی حوزه قضایی ژاپن ارائه کردند.

این رهبران دولتی ابتکارات سطح بالایی را به تصویر کشیدند. در نتیجه، همه آن‌ها به خاطر ایده‌هایی که شیوه زندگی ژاپنی‌ها را از نظر فناوری متحول ‌کرد، جوایز NFT دریافت کردند.

در میان هفت شهردار، ساکاتا، شهردار یاماگاتا بود. شهردار پس از شروع استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی برای انجام تحویل های پستی محلی در ژاپن، توکن‌های NFT را از دولت دریافت کرد. شهردار ماباشی حوزه قضایی گونما نیز برخی از این دارایی های دیجیتال را دریافت کرد. او و دولتش استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه نصب ‌شده با دوربین را برای کمک به شناسایی تغییرات ترافیک و به‌روزرسانی کاربران در زمان واقعی در مورد شرایط ترافیکی و بهترین مسیر برای جلوگیری از ترافیک توصیه کردند.

حتی با وجود اینکه این شهرداران به دلیل کار عالی خود جایزه NFT دریافت کردند، NFT ها کمی با NFT های سنتی که برای طرفداران مبتکر ارز دیجیتال شناخته شده اند متفاوت است. این NFT های صادر شده به گونه ای توسعه یافته اند که آنها را در هر شبکه ای غیرقابل انتقال می کند. آنها فقط برای بزرگداشت و تخصیص جایزه طراحی شده اند. توکن‌های غیرقابل تعویض ژاپنی از طریق شبکه بلاک چین اتریوم و با استفاده از POAP برای هفت شهردار صادر شدند.

منبع: اقتصادآنلاین

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا