اقتصاددیجیتالکسب وکار هوشمند در جهان

اتاق اقتصاد دیجیتال دبی پلتفرم «کسب و کار در دبی» را راه اندازی کرد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

دبی، ۲ اکتبر ۲۰۲۳ (وام) – اتاق اقتصاد دیجیتال دبی، یکی از سه اتاقی که زیر چتر اتاق‌های دبی فعالیت می‌کند، «کسب و کار در دبی» را راه‌اندازی کرده است، یک پلتفرم جدید طراحی شده برای بهبود بیشتر محیط تجاری مطلوب دبی با ساده‌سازی. مجموعه ای از فرآیندها برای شرکت هایی که به دنبال راه اندازی یا گسترش فعالیت های خود در امارت هستند.

این ابتکار به عنوان بخشی از تلاش اتاق برای اطمینان از یک محیط تجاری توانمند است که شرکت های دیجیتال را برای رشد و کمک به اهداف برنامه اقتصادی دبی (D33) توانمند می کند.

“کسب و کار در دبی” شامل دو رکن اصلی است. یک سرویس تطبیق کسب و کار با هدف اتصال شرکت ها با شرکا، سرمایه گذاران و مشتریان مناسب؛ و طیف گسترده ای از خدمات سازمانی ارائه شده با همکاری شرکای استراتژیک اتاق.

پلتفرم کسب و کار در دبی با هدف کسب‌وکارهایی که به دنبال راه‌اندازی در امارات هستند و شرکت‌های دیجیتال موجود که می‌خواهند فعالیت‌های خود را گسترش دهند، زیرساختی در سطح جهانی ایجاد می‌کند که برای پرورش خلاقیت طراحی شده و شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا افق‌های تجاری جدید را کشف کنند.

راه اندازی این پلتفرم دیجیتال طی یک رویداد ویژه با حضور احمد بن بیات، نایب رئیس اتاق اقتصاد دیجیتال دبی و محمدعلی راشد لوثه، رئیس و مدیر عامل اتاق های دبی اعلام شد. به عنوان بخشی از این رویداد، در مجموع هفت یادداشت تفاهم با شرکای استراتژیک برای ارائه خدمات استثنایی به شرکت های دیجیتال از طریق این پلتفرم امضا شد.

جناب احمد بن بیات در مورد اهمیت پلتفرم کسب و کار در دبی گفت: «اتاق متعهد به دستیابی به چشم انداز اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس کشور و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی، برای تحکیم موقعیت دبی به عنوان پایتخت جهانی اقتصاد دیجیتال است.

ابتکار امروز نقطه عطفی در ارائه خدمات و راه حل های جامع یکپارچه برای شرکت های دیجیتالی است که به دنبال راه اندازی و گسترش در دبی هستند.

پلتفرم کسب و کار در دبی با جذب شرکت‌های دیجیتال پیشرو و استعدادهای متخصص در دبی و توانمندسازی آنها برای کمک به توسعه آینده اکوسیستم دیجیتال امارات، نقش حیاتی در تقویت رهبری دیجیتالی امارات خواهد داشت.

منبع: wam

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا