آلت‌کوینمیم‌کوین

راه‌اندازی نسخه آزمایش عمومی بتا پل بلاک‌چینی شیباریوم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نسخه بتا پل بلاک‌چینی شیباریوم این هفته برای آزمایش عمومی راه‌اندازی شد. به دنبال این خبر، قیمت شیبا نزدیک به ۶درصد افزایش یافت. به نقل از کریپتوپوتیتو و به گفته تیم توسعه شیبا، کاربران با استفاده از نسخه بتای پل شیباریوم می‌توانند توکن‌های تست‌نت اتر (توکن‌های اتر مربوط به شبکه‌های آزمایشی) را به نسخه بتای شبکه لایه۲ شیباریوم منتقل کنند. ارائه این پل بخشی از یک رودمپ بلندپروازانه است که قصد دارد پروژه شیبا اینو را به یک اکوسیستم کامل تبدیل کند.

انتظار می‌رود هر تراکنش حداکثر تا ۳۰دقیقه به طول بینجامد. بریج شیباریوم با استاندارد توکنی ERC-۲۰ نیز سازگار است و بر بهبود مقیاس‌پذیری تمرکز دارد. عرضه نسخه بتای این پل بلاک‌چینی در حالی صورت می‌گیرد که شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده شیبا چند هفته پیش گفته بود شبکه شیباریوم در ماه اوت (مرداد) و پس از کنفرانس تورنتو راه‌اندازی خواهد شد.

اخبار مرتبط با توسعه شبکه لایه ۲ شیباریوم تاکنون چندین‌بار به افزایش قیمت شیبا منجر شده است، با این حال، در ماه مارس، ایرادهای مختلفی در کد نسخه بتای این شبکه پیدا شد که قیمت شیبا را به‌شدت کاهش داد. راه‌اندازی شیباریوم برای اینکه اکوسیستم شیبا بتواند در فضای وب۳ حرفی برای گفتن داشته باشد، اهمیت دارد.

اضافه شدن یک شبکه لایه ۲ با هدف افزایش توان عملیاتی به افزایش سرعت تراکنش‌ها، جذب کاربران بیشتر و رشد اکوسیستم شیبا منجر خواهد شد. شبکه شیباریوم از چهار توکن مختلف با نام‌های BONE، TREAT، SHIB و LEASH استفاده می‌کند.

منبع: میهن بلاک‌چین

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا