اپلیکیشن و نرم افزارارزدیجیتال

پی‌پال امکان برداشت ارز دیجیتال به کیف پول‌های دیگر را فراهم می‌کند

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

پی‌پال غول پرداخت‌های اینترنتی در ۲۶ می (۵ خرداد) اعلام کرد امکان برداشت ارز دیجیتال از این پلتفرم و انتقال آن به سایر کیف پول‌ها را فراهم می‌آورد. تا قبل از این کاربران تنها می‌توانستند با استفاده از امکانات PayPal، تنها خرید و فروش رمزارزها را انجام دهند.

خوزه فرناندز ده پونته معاون بخش بلاکچین و ارزهای دیجیتال در پی‌پال، در یک کنفرانس با موضوع رمزارزها عنوان کرد فراهم آوردن تمام قابلیت‌ها، اولویت دارد. او در اینباره عنوان کرد: ما می‌خواهیم تا جایی که امکان دارد این قابلیت را گسترش دهیم و به کاربران‌مان اجازه دهیم به هر روشی که تمایل دارند پرداخت‌های خود را انجام دهند. آنها می‌خواهند ارزهای دیجیتال خود را در پلتفرم ما بگذارند تا از آن برای پرداخت‌هایشان استفاده کنند، و ما نیز می‌خواهیم این امکان را فراهم کنیم که هر زمان لازم داشتند بتوانند رمزارزهایشان را به هر مقصدی که خواستند ارسال کنند.

دانلود و مشاهده عناوین ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” شماره ۷، فروردین ماه ۱۴۰۰

پونته روز مشخصی را برای این آپدیت اعلام نکرد. اگر تغییرات قبلی مشکلی نداشته باشند، این آپدیت نیز باید چند ماه دیگر عرضه شود.

او در پاسخ به سوالاتی در مورد استیبل کوین شرکت پی‌پال عنوان کرد که برای پرداختن به این موضوع، بسیار زود است. با این حال او به این قضیه نیز اشاره کرد که استیبل کوین‌ها و رمزارزهای بانک مرکزی می‌توانند در کنار یکدیگر وجود داشته باشند.

موضوع استیبل کوین‌ها بحثی است که در بین مراجع قانون‌گذار و فعالان حوزه کریپتو و موسسات مالی، قوت گرفته است. برخی قانون گذاران معتقدند که این نوع رمزارزها، باعث کمرنگ شدن قدرت مقامات حاکمیتی خواهد شد، در حالیکه دیگران می‌گویند آنها را می‌توان قانون گذاری کرد. پروژه Diem متعلق به شرکت فیس‌بوک، در مرکز این مشاجرات قرار دارد.

جهت دانلود و مشاهده عناوین ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

تصمیم پی‌پال تاثیر زیادی روی ارزهای دیجیتال خواهد داشت

با توجه به اینکه امکان برداشت ارز دیجیتال در پلتفرم پی‌پال فراهم می‌شود، انتظار می‌رود موج جدیدی از خرید پیش‌رو باشد. قطعا کاربران از اینکه بتوانند دارایی‌هایشان را در یک جای امن‌تر ذخیره کنند خوشحال می‌شوند.

بعید به نظر می‌رسد که عمده کاربران حال حاضر پی‌پل، کسانی باشند که درگیر تکنولوژی باشند و از قبل، ارز دیجیتال خریداری کرده باشند. این گروه از اشخاص، (کسانیکه قبلا رمزارز خریده باشند) راه‌های جایگزین دیگری نیز دارند که مزیت‌های خاصی نیز دارد.

بنابراین کاربران پی‌پال که قصد خرید ارز دیجیتال داشته باشند کسانی هستند که تاکنون در این مورد تردید داشته‌اند و در مورد سرمایه‌گذاری، سردرگم بوده‌اند. پلتفرم Paypal راهی آسان و ساده برای خرید کریپتوکارنسی‌ها ارائه می‌دهد تا کاربران نگرانی‌های فنی صرافی‌ها را نداشته باشند.

منبع: میهن بلاک چین

بیشتر از ارز دیجیتال در اقتصادالکترونیکی:
این شهر پایتخت رمزارزهای جهان می شود!
آیا ما واقعا به بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال نیاز داریم؟
کلاهبرداری به روش پانزی در کمین سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال
پول یا ارز فیات چیست؟
تئوری‌های توطئه درباره ارزهای دیجیتال
چرا مردم هنوز ارزهای دیجیتال را درک نمی‌کنند؟
رایج‌ترین روش‌های کلاهبرداری در صرافی یونی سواپ و راه‌های مقابله با آن
آشنایی با اصطلاح وایت‌ پیپر (White Paper) در ارزهای دیجیتال
آغوش باز استرالیا به روی معامله گران ارزهای دیجیتالی
توصیه به سرمایه‌گذاران رمزارز؛ تیغ دولبه‌ای به نام «ارز دیجیتال»
روسیه نمونه اولیه روبل دیجیتال خود را در اواخر ۲۰۲۱ منتشر می‌کند
نوع جدیدی از اقتصاد در راه است؟/ راه رفتن روی بند رمز ارزها
رشد چندهزار درصدی ارز دیجیتال؛ حباب یا واقعیت
بلاک چین چه تاثیری روی بازارهای مالی می‌گذارد؟ نظر کارشناسان را بخوانید!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بازتاب: آشنایی با اصطلاح وایت‌ پیپر (White Paper) در ارزهای دیجیتال : پایگاه خبری اقتصاد الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا