بیت‌کوینتحلیل ارز دیجیتال

چارلز هاسکینسون بنیان‌گذار کاردانو: صنعت ارزهای دیجیتال برای زنده ماندن به بیت کوین نیازی ندارد!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) بنیان‌گذار کاردانو معتقد است که صنعت کریپتو و ارزهای دیجیتال دیگر برای بقا به بیت کوین وابسته نیستند.

هاسکینسون می‌گوید که صنعت کریپتو برای زنده ماندن به بیت کوین نیازی ندارد اما بیت کوین برای بقا به زیرساخت‌های صنعت وابسته است. او ضمن اشاره به اهمیت تاریخی بیت کوین، تایید می‌کند که این رمزارز همچنان نقش مهمی را در این صنعت ایفا می‌کند اما در سال‌های اخیر و با ظهور فناوری‌ها و سایر ارزها، دیگر حیات کریپتو به حیات بیت کوین وابسته نیست. 

چارلز هاسکینسون گفت: بیت کوین برای ادامه حیات به صنعت کریپتو نیاز دارد. بیت کوین به صرافی‌ها و زیرساخت‌های دیگر نیاز دارد چرا که در این زمینه خودکفا نیست. اما صنعت کریپتو دیگر برای بقا به بیت کوین نیازی ندارد. 

هاسکینسون با توجه به تغییرات دنیای تکنولوژی اینطور استدلال کرد که سیستم‌عامل ویندوز از محصولات مایکروسافت، روزگاری شکست ناپذیر به حساب می‌آمد اما با ظهور تلفن‌های همراه و سیستم عامل‌های دیگر، ویندوز سلطه خود را از دست داد. او هشدار داد که اگر بیت کوین نتواند خود را با پویایی‌های در حال تغییر و پیشرفت‌های تکنولوژی وفق دهد، ممکن است به سرنوشت مشابهی گرفتار شود. هاسکینسون از اکوسیستم بیت کوین خواست تا از نوآوری استقبال کنند و نقشه راهی را در نظر بگیرند که به بیت کوین اجازه دهد با دیگر پلتفرم‌های بلاکچین در رقابت باقی بماند.

هاسکینسون اضافه کرد: بیت کوین می‌تواند یک نقشه راه ایجاد کند که در آن بتواند با اتریوم یا چیزهای دیگر رقابت کند. این تصمیم جامعه بیت کوین است که این مسیر را طی کنند یا نه. من فکر نمی‌کنم فرهنگ به آنها اجازه این کار را بدهد.

هاسکینسون به ابتکارات کاردانو از جمله الگوریتم اجماع اثبات کار (PoW) اشاره کرد و توضیح داد که کاردانو ایده‌های اوایل سال ۲۰۱۰، از جمله قراردادهای هوشمند و صدور دارایی را در طراحی خود ادغام کرده است تا با نوآوری همگام شود و یک جایگزین مفید برای کاربران باشد.

منبع: والکس به نقل از finbold

  • چارلز هاسکینسون بنیان‌گذار کاردانو: صنعت ارزهای دیجیتال برای زنده ماندن به بیت کوین نیازی ندارد!
کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا