اقتصاددیجیتالکسب وکار هوشمند در جهان

حمایت حمایت همه جانبه چین ازتوسعه اقتصاد دیجیتال

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نماینده دولت چین در جریان برگزاری کنفرانس سالانه کار اقتصادی مرکزی، از حمایت همه جانبه پکن از توسعه اقتصاد دیجیتال و شرکت های فعال در این زمینه خبر داد.

نماینده دولت چین در جریان برگزاری کنفرانس سالانه کار اقتصادی مرکزی، که کنفرانسی کلیدی برای تصمیم‌گیری درباره چشم‌انداز اقتصادی و سیاست‌های سال آینده این کشور محسوب می شود، قول داد تا از شرکت‌های مبتنی بر پلت‌فرم و اقتصاد دیجیتال حمایت ویژه ای به عمل آورد.

کارشناسان اقتصاد دیجیتال معتقدند که این اقدام دولت چین، نشان دهنده تسهیل مقررات مربوط به اینترنت و بخش های فناوری است که طی سال های اخیر اصلاحات و پیشرفت خوبی را به تمایش گذاشته است.

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

نماینده دولت چین در این کنفرانس گفت که لازم است اقتصاد دیجیتال با شدت هر چه تمام توسعه یافته و در عین حال سطح نظارت عادی نیز بهبود یابد.

نماینده ارشد دولت چین در این کنفرانس همچنین تاکید کرد که کشورش از شرکت‌های مبتنی بر پلت‌فرم برای استفاده از توانایی‌های خود در پیشروی توسعه، ایجاد شغل و شرکت در رقابت‌های بین‌المللی حمایت خواهد کرد.

لازم به ذکر است، دولت چین طی ماه های گذشته اقدام به توسعه زیرساخت های لازم برای رونق بخشیدن به اقتصاد دیجیتال کرده اند که از جمله می توان به راه اندازی پروژه های کلان در زمینه محاسبات و حافظه ابری در شهر گوآنگژو اشاره کرد.

اقتصاد دیجیتال به یکی از رقابتی ترین عرصه ها در شرق و جنوب شرق آسیا بدل شده که بیشتر رقابت ها معطوف به کشورهای سنگاپور، چین، تایوان و کره جنوبی است.

منبع: بازار

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا