آلت‌کوین

کاردانو از Partner Chains رونمایی کرد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، یکی از بنیانگذاران شبکه کاردانو، فریم‌ورک جدیدی به نام پارتنر چین (Partner Chains) را معرفی کرده و مدعی شده که انقلابی در لانچ و بهره‌برداری از بلاکچین ایجاد خواهد کرد.

بلاکچین Input Output Global که با نام Midnight شناخته می‌شود، با تمرکز بر داده‌های ایمن، یکی از اولین شبکه‌هایی خواهد بود که از فریم‌ورک پارتنر چین‌های کاردانو استفاده می‌کند.
علیرغم تلاش کاردانو در رونمایی از فناوری‌های جدید، داده‌های بدست آمده نشان می‌دهند که فعالیت‌های توسعه‌دهندگان اصلی کاردانو طی ۳۶۵ روز گذشته ۱۳/۷ درصد کاهش یافته است.

چارلز هاسکینسون، هم‌بنیانگذار بلاکچین کاردانو، فریم‌ورک جدیدی به نام Partner Chains را معرفی کرده و ادعا می‌کند که این زیرساخت می‌تواند لانچ و بهره‌برداری از بلاک چین‌های جدید را متحول کند.

هاسکینسون، مدیرعامل Input Output Global (IOG)، یکی از رهبران چشم‌اندازنگر در قلمرو وب ۳ (Web3) محسوب می‌شود.

با این وجود، کاردانو علیرغم پتانسیل بالایی که دارد، هنوز نتوانسته به‌ عنوان یک بلاک چین به همان شیوه‌ای که برخی از رقبای آن مانند اتریوم و بیت‌ کوین در این عرصه موفق بوده‌اند، توجه توسعه‌دهندگان را به سمت خود جلب کند.

در واقع IOG، که به عنوان Input Output Global نیز شناخته می‌شود، به عنوان شرکت مادر بلاک چین لایه اول کاردانو فعالیت می‌کند.

پارتنر چین‌های کاردانو از فناوری پولکادات استفاده خواهند کرد

طبق اطلاعات ارائه شده در یکی از پست‌های وبلاگ IOG، هاسکینسون چارچوب جدیدی را مورد بحث قرار داده که به فناوری بلاک چین ماژولار اجازه می‌دهد از محصولات عرضه شده کاردانو استفاده کند.

IOG در این پست توضیح می‌دهد:بواسطه پارتنر چین‌ها، شبکه‌ها این قدرت را خواهند داشت که لایه محاسباتی خود را با استفاده از فریم‌ورک ماژولار و اجزای موجود در بلاک چین‌های دیگر ایجاد کنند، اما همچنان از لایه توافق و اجماع کاردانو برای استقرار در زنجیره‌ها بهره ببرند.

بلاک چین Midnight شرکت IOG که بر حفاظت از داده‌های تجاری و شخصی حساس متمرکز است، به یکی از اولین بلاک چین‌هایی تبدیل خواهد شد که از فریم‌ورک پارتنر چین استفاده می‌کند.

شرکت مادر کاردانو تمام و کمال معتقد است که این فریم‌ورک پتانسیل ایجاد انقلابی در لانچ و بهره‌برداری از بلاک چین‌های جدید را خواهد داشت. IOG پتانسیل آن را درک کرده و قصد دارد از کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) شبکه پولکادات برای ایجاد یک بستر زیرساخت در پارتنر چین‌ها استفاده کند.

حتی با وجود اینکه کاردانو همواره به عرضه فناوری‌های جدید ادامه می‌دهد، اما داده‌های بدست آمده نشان می‌دهند که فعالیت‌های توسعه‌دهندگان در طی ۳۶۵ روز گذشته به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافته است.

با توجه به اسکرین شات زیر به این نکته پی می‌بریم که فعالیت توسعه‌دهندگان اصلی کاردانو در یک سال گذشته ۱۳/۷ درصد کاهش یافته و در نهایت، تعهد کد آنها نیز ۲۶/۱ درصد کمتر شده است.

Token Terminal توسعه‌دهندگان اصلی را اینگونه تعریف می‌کند:تعداد کاربران متمایز گیت‌هاب (GitHub) که در ۳۰ روز گذشته بیش از ۱ تعهد یا کامیت به مخازن عمومی گیت‌هاب پروژه داشته‌اند.

منبع: والکس و به نقل از beincrypto

  • کاردانو از Partner Chains رونمایی کرد
کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا