استخراج ارز دیجیتالبیت‌کوین

در پی طوفان زمستانی آمریکا؛ هش‌ریت بیت کوین ۳۰ درصد کاهش داشت!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
حسین عسکری

طوفان بی سابقه زمستانی در ایالات متحده تأثیر شدیدی بر استخراج کنندگان بیت کوین داشته است و باعث خاموشی بسیاری از ماینر ها شده است. هش‌ریت بیت کوین به طور قابل توجهی کاهش یافت.

به گزارش سی ان ان، هزاران خانه و کسب و کار در سراسر کشور آمریکا در تعطیلات آخر این هفته در میان نفوذ جریانات قطب شمال و طوفان زمستانی که خطوط برق را با باد و برف سنگین خراب کرد و دمای هوا را به طور خطرناکی پایین آورد و حداقل ۲۲ کشته بر جای گذاشت، بدون برق بودند.

 طوفان آمریکا باعث شد یک تغییر بزرگ در شبکه بیت کوین رخ دهد، هش‌ریت بیت کوین که مقدار کل قدرت پردازش شبکه بیت کوین بر حسب تراهش است یا به عبارت دیگر، مقدار کل قدرت پردازشی که ماینرها به شبکه اختصاص داده‌اند، به طور قابل توجهی کاهش یافت.

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

 طبق داده‌های CoinMetrics، فقط از روز شنبه، هش‌ریت بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته و از ۲۳۰ EH/s به ۱۵۵ EH/s رسیده است، این در حالی رخ داد که بسیاری از ماینرهای بزرگ پس از هشدار سرویس ملی هواشناسی درباره طوفان قریب الوقوع قطب شمال، عملیات خود را متوقف کردند.

شرکت استخراج رمزارز Riot Blockchain اعلام کرد که تاسیسات Rockdale خود در تگزاس را به دلیل شرایط آب و هوایی شدید تعطیل می کند، سایر ماینرها مواضع مشابهی داشتند. Core Scientific که اخیراً ورشکستگی خود را اعلام کرده است، گفت با متوقف کردن فعالیت خود برای کمک به تثبیت شبکه برق کمک خواهد کرد.” Core Scientific در توییتر گفت انتظار می رود تولید بیت کوین در این مدت کاهش یابد.

نیل گالووی، مدیر عملیات شرکت استخراج رمزارز Compass Mining در توییتر گفت: لطفاً خود را برای برخی فراز و نشیب‌ها در این آخر هفته آماده کنید زیرا ما با طوفان زمستانی مقابله می‌کنیم.

  اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در ارزدیجیتال

 او افزود که سایت‌های استخراج در تگزاس آفلاین هستند و از آنجایی که ماینر های ما آفلاین هستند، مردم می توانند خانه های خود را گرم کنند و آشپزی کنند.

این رویداد آب و هوایی مجموعه ای منحصر به فرد از چالش ها را برای استخراج کنندگان بیت کوین ایالات متحده ایجاد کرده است، آنها برای انجام عملیات استخراج به برق قابل اعتماد وابسته هستند و هرگونه قطعی برق طولانی مدت پیامدهای جدی بر توانایی آنها برای استخراج دارد.

 بر اساس گزارش مرکز تامین مالی کمبریج، ایالات متحده بیشترین سهم از هش‌ریت جهانی بیت کوین را با ۳۷ درصد به خود اختصاص داده است.

منبع: اقتصادآنلاین

محتوی بیشتر از استخراج ارز دیجیتال:

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

محتوی بیشتر از بیت کوین:

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا