تحلیل ارز دیجیتال

کریپتو برای رشد در موج ۵ آماده است

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

معامله گر باتجربه، هنریک زبرگ (Henrik Zeberg)، نویسنده گزارش زبرگ و متخصص در چرخه های اقتصاد کلان، سه نمودار را به اشتراک گذاشته است تا نشان دهد که سهام و ارزهای دیجیتال اصلی آماده رشد در موج ۵ هستند.

طبق بیانیه‌ای که زبرگ در حساب توئیتر خود به اشتراک گذاشته است، مهم‌ترین شاخص‌های بازار سهام S&P ۵۰۰ در نمودارهای هفتگی به روند صعودی نزدیک‌تر می‌شوند. زبرگ پیش بینی کرده که آنها به زودی وارد موج پنجم (۴-۵) مدل الیوت می‌شوند. این بدان معنی است که یک صعود چشمگیر میان مدت برای آنها وجود دارد.

جهت مشاهده ودانلود ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

وی معتقد است: ارزهای دیجیتال ممکن است دست در دست سهام و سایر دارایی‌های پرخطر رشد کنند. طبق مدل محبوب چرخه‌های الیوت، موج پنجم آخرین دوره رشد است.

اگر پیش‌بینی او محقق شود، ممکن است دوباره همبستگی بیت کوین (BTC) با سهام و شاخص‌ها افزایش یابد. چارلز ادواردز (Charles Edwards)، تحلیلگر، بارها تاکید کرد که این همبستگی در دوره‌های ترس شدید و طمع شدید افزایش می‌یابد. همانطور که U.Today قبلاً گزارش داده بود، در اوایل سال ۲۰۲۲، بیت کوین (BTC) برای دومین بار در تاریخ خود به بازده ۱۰ ساله خزانه داری ایالات متحده رسید.

منبع: ایمنا

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا