توکن‌های غیر مثلی (NFT)کاربرد بلاک‌چین

کسب درآمد رمزارزی از طریق بازی موبایلی!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
محمد تنها

بر اساس گزارش Fortune Business Insights، آینده‌ای امیدوارکننده‌ در انتظار بازار بازی‌های بلاکچین است که ناشی از افزایش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و مدل‌های نوآورانه بازی برای کسب درآمد (Play to Earn) است.

این گزارش یک مسیر رشد قابل ‌توجه را از ارزش ۸.۹ میلیارد دلاری فعلی به ۶۱۴.۹۱ میلیارد دلار تا سال ۲۰۳۰ برای صنعت بازی پیش‌بینی می‌کند.

چندین عامل کلیدی در این رشد انفجاری نقش دارند. ادغام فناوری بلاکچین در بازی‌های موبایلی قرار است فرصت‌های قابل توجهی را ایجاد کند. گوشی‌های هوشمندی که در دسترس همگان است، می‌توانند به پلتفرم‌های بهینه برای مدل‌های بازی برای کسب درآمد و تجربه‌های معمولی بازی‌های بلاکچین تبدیل شوند. انتظار می‌رود که این موضوع مخاطبان بازی‌های وب۳ را افزایش دهد و باعث گسترش این صنعت شود.

توکن‌های غیرقابل تعویض یا همان دارایی‌های دیجیتال منحصربه‌فرد ذخیره‌شده در یک بلاکچین، با اعطای مالکیت واقعی بر آیتم‌های درون بازی، چشم‌انداز صنعت بازی را تغییر می‌دهند. این موضوع فروش و ایجاد NFTها را تسهیل و اقتصاد مجازی فعال در بازی‌ها را تقویت می‌کند. این حس مالکیت و دستاوردهای مالی به طور قابل توجهی باعث افزایش تعامل بازیکنان و رشد بازار می‌شود.

مدل‌های بازی برای کسب درآمد به بازیکنان اجازه می‌دهند که برای فعالیت‌های درون بازی خود، ارز دیجیتال یا پاداش‌های دیجیتالی کسب کنند. این امر، بازی‌های سنتی را که به ندرت پاداش‌های ملموس به همراه دارند، کنار می‌زند.

آینده دیجیتالی بازی بدون شک با فناوری بلاکچین آمیخته خواهد شد. با این حال، مرحله نوپای صنعت بازی به این معنی است که مقررات نقش مهمی در تعیین مسیر آن خواهد داشت.

با استفاده ازNFTها، مدل‌های بازی برای کسب درآمد و یکپارچه‌سازی تلفن همراه، بازی‌های بلاکچین این توان را دارد که تعاملات درون دنیای مجازی را بازتعریف نموده و راه‌های جدیدی برای تعامل بازیکنان و پاداش‌های مالی ایجاد کند.

منبع: رمزارزنیوز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا