آلت‌کویناتریوم

ویتالیک بوترین ۱ میلیون دلار به بنیاد دوج کوین کمک کرد + تحلیل قیمت DOGE

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

علی ابراهیمی

ویتالیک بوترین خالق اتریوم، مبلغ ۱ میلیون دلار در قالب اتر به بنیاد دوج کوین کمک کرد. همزمان با اعلام این خبر، تحلیلگر مطرحی نموداری از چرخه‌های قیمتی DOGE منتشر کرده است که نشان می‌دهد احتمالا به کف قیمت این رمزارز نزدیک شده‌ایم.

دیوید گوخشتین، بنیان‌گذار گوخشتین مدیا (Gokhshtein Media) در توییتی از کمک مالی ویتالیک بوترین، خالق اتریوم به بنیاد دوج کوین خبر داد. به گفته او، بوترین یک میلیون دلار اتریوم به بنیاد دوج کوین اهدا کرده است. خبر کمک مالی بوترین نخستین بار توسط مت والاس، سرمایه‌گذار مطرح دوج کوین منتشر شد. گوخشتاین در واکنش به این خبر گفت که امیدوار است بوترین کاری کند تا دوج کوین به سطح بالاتری برود.

در ماه آگوست (مرداد) سال گذشته، بوترین به عنوان مشاور هیئت مدیره بنیاد دوج کوین انتخاب شد و ابراز امیدواری کرد که الگوریتم اجماع محبوب‌ترین میم کوین بازار به زودی از اثبات سهام به اثبات کار تغییر کند.

توییت گوخشتین مدیا (Gokhshtein Media)

بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران دوج کوین به توییت‌های اخیر واکنش نشان نداد و آن‌ها را تکذیب و یا تایید نکرد. جالب است بدانید علیرغم اینکه مارکوس مدت‌ها پیش پروژه دوج کوین را ترک کرد، هنوز هم برخی اتفاقات این میم کوین را دنبال و در رابطه با آن‌ها اظهار نظر می‌کند.

در همین راستا، مارکوس در توییتی از اهمیت شهرت در فضای کریپتو صحبت کرد و در ادامه ارتش دوج کوین را «احمق»، «خوب» و «با قابلیت درک بالا برای مطالب طنز» خطاب کرد. ممکن است منظور مارکوس از اهمیت شهرت، شهرت ویتالیک بوترین، خالق اتریوم در فضای رمزارز و تاثیر مهم آن بر پروژه دوج کوین باشد.

توییت بیلی مارکوس

در حالی که مارکوس از اینکه آیا جامعه دوج کوینرها به ایده‌آل ذهنی وی نزدیک شده یا نه صحبتی نکرده است، وی خاطرنشان کرد بیت کوینرها در حال حاضر بیش از حد غرور دارند و طرفداران دیگر پروژه‌ها را تحمل نمی‌کنند. مکس کایزر و جک دورسی، دو سرمایه‌گذار مطرح از جمله همین افراد هستند و اغلب سایر پروژه‌ها را کلاهبرداری می‌دانند.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین

تحلیلگر مطرحی با نام مستعار TradingShot در پلتفرم تریدینگ ویو نمودار زیر را به اشتراک گذاشت. در این نمودار که در تایم فریم هفتگی رسم شده است، چرخه‌های رشد قیمت دوج کوین به نمایش گذاشته شده است. هریک از این چرخه‌های صعودی پس از رسیدن به اوج قیمتی خود، در طول حدود ۴۰۰ روز (مثلث‌های آبی) حدود ۹۰٪ از ارزش قیمتی خود را از دست داده‌اند و چرخه به انتها رسیده است. مطابق این تحلیل در چرخه سوم و آخر صعودی دوج کوین، ما به سقف قیمت ۰.۷۴ دلار رسیدیم که با محاسبه ۹۰٪ اصلاح قیمتی از این سطح، سطح ۰.۰۷۴ دلار را می‌توان به منزله پایان اصلاح چرخه صعودی قبلی و شروع چرخه صعودی بعد دانست.

قیمت دوج در هفته گذشته همگام با ریزش بیت کوین به ۰.۰۶۹ دلار کاهش پیدا کرد. هرچند که خیلی زود خود را بالای سطح ۰.۰۷۶ دلار تثبیت کرد. از طرف دیگر اگر میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای (خط نارنجی) قیمت DOGE را مشاهده کنیم، متوجه می‌شویم که پس از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا در ماه مارس ۲۰۲۰؛ همواره نقش حمایتی را ایفا کرده است. این برای اولین بار از آن زمان است که کندل هفتگی قیمت دوج به این خط برخورد کرده است. این شاخص اکنون در سطح ۰.۰۶۹ دلار قرار دارد و حمایت قوی برای دوج کوین محسوب می‌شود.

نمودار قیمت دوج تایم فریم هفتگی منبع: تریدینگ ویو
کمک ویتالیک بوترین  دوج کوین
نمودار قیمت دوج تایم فریم هفتگی منبع: تریدینگ ویو

مطابق نظر این تحلیلگر فاز اصلاحی چرخه سوم دوج کوین به انتها رسیده است و وارد مرحله تثبیت و شروع چرخه صعودی چهارم خواهیم شد.

کمک ویتالیک بوترین دوج کوین

اضافه شدن «اثبات دارایی‌ها» دوج کوین به بایننس

یکی از توسعه‌دهندگان دوج کوین اخیرا توییتی را منتشر کرده است که در آن از اضافه شدن کیف پول «اثبات دارایی‌ها» دوج در صرافی بایننس خبر می‌دهد.

اثبات دارایی‌ها اصطلاحا به کیف پولی گفته می‌شود که حاوی همان مقدار کوین از شبکه اصلی یک رمزارز است که در شبکه دیگر به صورت رپد شده وجود دارد و پشتوانه‌ای برای آن محسوب می‌شود. در حال حاضر تعداد ۶۴۹,۱۳۲ آدرس حاوی دوج کوین روی شبکه بایننس اسمارت چین (BSC) هستند.

دوج دیزاینر این اتفاق را پیروزی بزرگی برای ارتش دوج خوانده است.

افزوده شدن اثبات دارایی‌ها دوج کوین در صرافی کمک 
ویتالیک بوترین  دوج کوین بایننس

منبع: میهن بلاکچین و به نقل از یوتودی،

ویتالیک بوترین ۱ میلیون دلار به بنیاد دوج کوین کمک کرد + تحلیل قیمت DOGE

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا