همایش و نمایشگاه

اولین کنگره بین‌المللی فناوری های نوین در تحول دیجیتال، دی ماه سال جاری در کشور برگزار می‌شود

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

طبق اعلام سخنگو و دبیرکل اجلاس، قرار است در دی ماه سال جاری شاهد برگزاری اولین کنگره بین‌المللی فناوری های نوین در تحول دیجیتال در کشور باشیم.

 امیررضا اعتمادی سخنگوی دبیرخانه دائمی در همین رابطه می‌گوید؛ فناوری‌های نوین زیربنای تغییر و حرکت به سمت تحول دیجیتال هستند، در همین راستا به همت سازمان متخصصین و مدیران ایران اولین کنگره بین‌المللی فناوری های نوین در تحول دیجیتال ( با رویکرد معرفی کارآفرینان و دستاوردهای تخصصی) با هدف تحول در الگو های کسب و کار در دی ماه برگزار خواهد شد.

براساس برآوردها پیش‌بینی می‌شود که با توسعه فناوری‌های نوین و کاربردی شدن آن‌ها در ایجاد تحول اقتصاد دیجیتال شاهد رونق کسب وکار در تمام عرصه ها خواهیم بود چرا که انجام فعالیت دیگر به روش سنتی کارساز نبوده و سبب کندی اقتصاد کشور می‌شود.

  اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

همچنین بکارگیری موفق فناوری‌های جدید و یکپارچه کردن آن‌ها با عملیات سازمان ها بطور قابل توجهی کارایی را در برخی از حوزه‌هایی که می‌توان با استفاده از فناور‌های دیجیتال در سازمان بازآفرینی کرد افزایش داد؛ بنابراین با توجه به پیشرفت روزافزون بخش دیجیتال اقتصاد دنیا، با استفاده از فناوری‌ها و نوآوری‌های جدید، اقتصاد کشور‌ها پویا گشته و مدام در حال تغییر و تحول هستند. همچنین فاصله بین کشور‌های دنیا از لحاظ بهره مندی از فناوری‌های دیجیتال، بر رشد جهانی و اهمیت بخش دیجیتال اقتصاد اثرگذار است.

وی در رابطه با اینکه چه شرکت ها و سازمان هایی در این کنگره حضور دارند گفت: با تدابیر به عمل آمده ما شاهد حضور حداکثری شرکت های فعال در (حوزه تجارت الکترونیک، حمل و نقل اینترنتی، استارتاپ ها، تولیدکنندگان تجهیزات ICT، هوش مصنوعی، اپراتور ها و شرکت های ارائه دهنده اینترنت و…) خواهیم بود.

شرکت ها در طی یک فرآیند ارزیابی عمومی و طبق شاخصه هایی که دارند مورد داوری و ارزیابی قرار خواهند گرفت و بعد از بررسی عملکرد و شایستگی شرکت ها طی مراسمی از آنها تقدیر به عمل می‌آید.

همچنین باید اعلام کنم که حضور مقامات دولتی، مدیران بخش خصوصی و چهره های بین المللی اهمیت این کنگره را دو چندان کرده است.

منبع: برنا

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا