ارزدیجیتالدولت دیجیتال

کوین NYCcoin رمز ارز نیویورک از فردا عرضه خواهد شد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نیویورک کوین (NYCCoin) قرار است در تاریخ ۱۱ (۲۰ آبان) نوامبر راه‌اندازی و عرضه شود.

این رمز ارز متمرکز بر نیویورک توسط شرکت سیتی کوینز (CityCoins)، همان شرکتی که میامی کوین را ارائه می‌دهد راه‌اندازی خواهد شد. کوین شهر نیویورک با استفاده از پروتکل استکس (Stacks) که روی بلاکچین بیت کوین قرار دارد ساخته‌شده است. از استکس برای فعالسازی قراردادهای هوشمند و صدور کوین‌ها استفاده می‌شود.

جهت مشاهده ودانلود ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

پس از اینکه اریک آدامز، شهردار منتخب در تاریخ ۴ نوامبر اظهار داشت که می‌خواهد شهرش همانند میامی یک رمز ارز داشته باشد، شرکت سیتی کوینز در تاریخ ۹ نوامبر از آغاز استخراج نیویورک کوین خبر داد.

آدامز نیز در واکنش به این موضوع در توییتی نوشت: ورود شما به خانه جهانی وب ۳.۰ را خوش‌آمد می‌گوییم. ما روی فناوری و نوآوری برای کمک به پیشبرد شهرمان حساب می‌کنیم.

توییت شهردار منتخب نیویورک
توییت شهردار منتخب نیویورک

آدامز در تاریخ ۲ نوامبر به عنوان شهردار نیویورک انتخاب شد و در آغاز سال ۲۰۲۲ بر این کرسی خواهد نشست. این دموکرات ۶۱ ساله یکی از حامیان سرسخت رمز ارزها است و متعهد شده تا سه حقوق اولیه خود را به صورت بیت کوین دریافت کند. علاوه بر این وی اخیراً از آموزش رمز ارزها در مدارس محلی حمایت کرده است.

وی در تاریخ ۷ نوامبر در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌ان گفت: ما باید درب مدارس خود را به روی آموزش فناوری و آموزش این شیوه جدید تفکر باز کنیم.

کمیسیونرهای میامی به پذیرش میامی کوین و به کار گرفتن آن رای مثبت داده‌اند. با این حال، شرکت سیتی کوینز خاطرنشان کرد که با وجود تأیید ضمنی در شبکه‌های اجتماعی از سوی آدامز، هنوز به طور رسمی با مقامات نیویورک قرارداد همکاری امضا نکرده است.

در وب‌سایت سیتی کوینز آمده است: سیتی کوینز همانند نیویورک کوین ابتکارات مردمی هستند. همانطور که جوامع در اطراف سیتی کوینز رشد می‌کنند، آنها می‌توانند شهردار خود را تشویق کنند تا کیف پول رزرو شده خزانه خود را درخواست کند و از آن وجوه استفاده نماید.

در صورتی که نیویورک با سیتی کوینز قرارداد همکاری امضا کند، به کیف پول حضانتی دسترسی خواهد داشت که ۳۰٪ از تمامی پاداش استخراج نیویورک کوین را در اختیار دارد. این پول می‌تواند برای حمایت از هر طرحی که شهر مناسب بداند استفاده شود. به عنوان مثال، فرانسیس سوارز شهردار میامی اعلام کرد که این بودجه صرف آموزش رمز ارز، تامین مالی جوامع محروم و برنامه‌هایی برای کاهش خطرات تغییرات آب و هوایی خواهد شد.

کاربران می‌توانند با ارسال توکن‌های استکس (STX) در قرارداد هوشمند این پروتکل، نیویورک کوین استخراج کنند. در این فرآیند ۷۰٪ از پاداش استخراج به کاربرانی که سیتی کوین‌های خود را سپرده‌گذاری (استیک) کرده باشند تعلق خواهد گرفت.

منبع: میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف،

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا