تحلیل ارز دیجیتالصرافی ارز دیجیتال

کپی تریدینگ بایننس برای معاملات آتی این صرافی راه‌اندازی خواهد شد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

کپی تریدینگ بایننس به عنوان یک استراتژی معاملاتی، برای معاملات آتی یا فیوچرز (Futures) این صرافی ارز دیجیتال راه اندازی خواهد شد.

صرافی بایننس، استراتژی معاملاتی کپی تریدینگ را برای معاملات آتی یا فیوچرز (Futures) خود راه اندازی خواهد کرد و بدین ترتیب دو ویژگی انعطاف‌پذیری در سرمایه‌گذاری و افزایش کنترل مالی را به کاربران خود ارائه خواهد داد.

به نقل از کوین گیپ، صرافی ارز دیجیتال بایننس، ویژگی کپی تریدینگ (Copy Trading) را برای محصولات آتی خود در برخی از بازارهای منتخب ارائه کرده است. این ویژگی خلاقانه، کاربران را قادر می‌سازد تا استراتژی‌های معاملاتی و پرتفوی دیگر تریدرهای باتجربه را با دقت دنبال و عیناً آنها را تکرار کنند؛ بدین ترتیب شاهد یک محیط تعاملی‌تر و آموزشی‌تر در بین جامعه تریدرهای این صرافی خواهیم بود.

ارائه گزینه‌های مدیریت سرمایه‌گذاری انعطاف‌پذیر توسط کپی تریدینگ بایننس

اساساً سیستم کپی تریدینگ بایننس (Binance Copy Trading)، دو حالت برای مطابقت با ترجیحات کاربران و تحمل ریسک را به تریدرهای این پلتفرم ارائه می‌دهد. در حقیقت حالت مقدار ثابت (Fixed Amount) این امکان را در اختیار کپی تریدرها قرار می‌دهد تا مبلغ خاصی را که قصد دارند تا برای کپی تریدینگ خود اختصاص دهند را تعیین کنند.

علاوه بر این، حالت نسبت ثابت (Fixed Ratio) نیز تریدرها را قادر می‌سازد تا به استراتژی‌های تریدرهای پیشرو پایبند بوده و رویکردی انعطاف‌پذیر برای مدیریت سرمایه‌گذاری‌هایشان ارائه دهند.

ارائه گزینه‌های مدیریت سرمایه‌گذاری انعطاف‌پذیر توسط کپی تریدینگ بایننس

ریچل کانلان (Rachel Conlan)، مدیر ارشد بازاریابی بایننس بیان کرد که مأموریت این شرکت غالباً حول محور افزایش دسترسی مالی و کمک به کاربران جهت کنترل عمیق‌تر بر امور مالی خودشان است. درنتیجه، این ابتکار به‌نوعی پاسخگوی تقاضای رو به رشد کاربران جدیدی که به دنبال این هستند تا از تریدرهای باتجربه یاد بگیرند و با آنها تعامل داشته باشند، خواهد بود. علاوه بر این، تریدرهای باتجربه نیز اکنون راه‌های بیشتری برای اشتراک‌گذاری و کسب درآمد از طریق دانش و تخصص خود دارند.

دسترسی کپی تریدرها به اطلاعات کامل پورتفوی دیگر تریدرها

تریدرهای اصلی با به اشتراک گذاشتن استراتژی‌ها و تکنیک‌های خود در بایننس فید (Binance Feed)، می‌توانند ضمن کسب ۱۰ درصد سود، به‌واسطه کپی تریدرهایی که معاملات آنها را عیناً کپی می‌کنند نیز از ۱۰ درصد تخفیف کمیسیون معاملاتی بهره‌مند شوند. از این رو، این قابلیت بایننس ضمن تسهیل به اشتراک‌گذاری دانش، باعث فراهم آوردن یک انگیزه مالی برای تریدرهای باتجربه نیز خواهد شد تا از این طریق تخصص خود را با جامعه تریدرها به اشتراک بگذارند.

از طرفی در این قابلیت جدید بایننس، کپی تریدرها می‌تواند تا ۱۰ تریدر پیشرو را به‌صورت همزمان دنبال کرده و به اطلاعات گوناگونی در خصوص پرتفوی‌های آنها مثل میزان سود کسب‌شده در بازه‌های زمانی گوناگون، سوابق سود و ضرر، سرمایه‌گذاری و دارایی‌های تحت مدیریت و غیره دسترسی داشته باشند. درواقع این شفافیت تضمین می‌کند که کپی تریدرها کلیه اطلاعات لازم برای تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد اینکه چه کسی را دنبال کنند را در اختیار خواهد داشت.

در سال ۲۰۲۱، بایننس از ارائه سرویس‌هایی مثل قراردادهای آتی، معاملات آپشن و خدمات توکن برای مشتریان استرالیایی خود خودداری کرد و به فشارهای نظارتی رو به افزایش در این منطقه پافشاری کرد. این صرافی همچنین از شروع به‌کار حساب‌های کاربری جدید برای استفاده از معاملات آپشن، محصولات حاشیه‌ای یا مارجین (Margin) و توکن های اهرمی (leveraged tokens) در استرالیا ممانعت کرده و تعهد خود به انطباق و تبعیت از مقررات را به‌وضوح نشان داد.

منبع: فکت‌کوینز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا