اقتصاددیجیتالکسب و کار هوشمند در ایران

درآمد قابل توجه حوزه گردشگری از توسعه اقتصاد دیجیتال

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: درآمد حوزه گردشگری و صنایع دستی از توسعه اقتصاد دیجیتال قابل توجه است.

حامد سرائی در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان توسعه گسترده ارتباطات و اینترنت در سطح شهرها و روستاهای استان، از ایجاد زمینه برای بهره برداری از ظرفیت فضای مجازی جهت توسعه کسب و کارها و اشتغال خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به اهداف مد نظر برای توسعه اقتصاد دیجیتال، گستره فضای مجازی را برای شناساندن حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حائز اهمیت دانست و گفت این اداره کل آمادگی دارد در تأمین زیرساخت‌های دسترسی به ارتباطات برای توسعه کسب و کارهای حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همکاری کند.

سرایی، سهم قابل توجه درآمد حوزه گردشگری و صنایع دستی از توسعه اقتصاد دیجیتال در کشورهای پیشرفته را یادآور شد و خواستار ترغیب و شناساندن ظرفیت فضای مجازی برای کسب و کارهای مرتبط توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان شد.

وی توجه به بازارهای نو در بوم گردی و صنایع دستی روستایی را از مزایای توسعه ارتباطات روستایی دانست که می تواند نقش به سزایی در ایجاد اشتغال در روستاها داشته باشد.

در این دیدار صفوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان ضمن استقبال از توسعه اقتصاد دیجیتال در حوزه گردشگری و صنایع دستی، از برنامه‌ریزی و همکاری مشترک در این باره استقبال کرد.

منبع: فارس

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا