فروشگاه اینترنتیکسب و کار هوشمند در ایران

گلستان با ۳۰۰ فروشگاه آنلاین پیشرو در کسب‌وکار فضای مجازی

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

سرپرست اداره‌کل پست گلستان گفت: با همت جوانان و کارآفرینان گلستانی، این استان در کسب و کار فضای مجازی و توسعه تجارت الکترونیک با راه‌اندازی ۳۰۰ فروشگاه آنلاین از استان‌های پیشرو کشور است.

حسن ایزدپناه عصر یکشنبه در مراسم بزرگداشت ۱۷ مهرماه روز جهانی پست در گنبدکاووس افزود:  این استان شمالی در بخش فروش و توزیع البسه و پوشاک به صورت «برخط یا الکترونیکی» یکی از قطب‌های اصلی این حوزه در کشور است.

وی اضافه کرد: طی نیمه نخست امسال تعداد یک میلیون و ۵۰۰ هزار فقره مرسوله از گلستان به نقاط مختلف کشور ارسال و یک میلیون و ۳۱۹ هزار فقره مرسوله نیز وارد پست استان شد که در هر دو بخش حدود ۱۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشیم.

گلستان جزو ۱۰ استان پرترافیک کشور در ارسال مرسولات پستی است

به گفته ایزدپنا، گلستان از جمله ۱۰ استان پرترافیک کشور در ارسال مرسولات پستی است.

سرپرست اداره کل پست گلستان همچنین با اشاره به سکونت ۴۸ درصد جمعیت ۲ میلیون نفری استان در مناطق روستایی، بیان داشت: در سامانه «روستا بازار» که توسط شرکت ملی پست راه‌اندازی شده روستاییان می‌توانند بدون واسطه محصولات خود را به دست مشتریان برسانند و در این شرایط شبکه پست نقش لجستیکی در فروش و معرفی محصولات و توسعه کسب و کار را بر عهده دارد.

وی افزود: درصورت توسعه تجارت الکترونیک درحوزه پست گلستان که بستر آن فرهم است، این شرکت می‌تواند به ارتقای درآمد ناخالص استان کمک زیادی کند ضمن اینکه پیشنهاد تشکیل کارگروه «توسعه تجارت الکترونیک» ذیل کارگروه اشتغال گلستان داده شده که با تحقق آن فرصت‌های شغلی خوبی برای جوانان ایجاد خواهد شد.

۱۰ شرکت و فروشگاه برتر استان گلستان در حوزه تجارت الکترونیک بیش از ۷ میلیون بازدیدکننده دارند

ایزدپناه، گردشگری و صنایع دستی را از دیگر ظرفیت‌های گلستان برای توسعه تجارت الکترونیک برشمرد و گفت: فقط ۱۰ شرکت و فروشگاه برتر استان در حوزه تجارت الکترونیک بیش از ۷ میلیون بازدیدکننده دارند که این تعداد بازدیدکننده فرصت خوبی برای تبلیغات، جذب مسافر و گردشگر و فروش محصول هستند.

رییس اداره پست گنبدکاووس هم در این مراسم با تبریک روز جهانی پست گفت: شرکت پست با مراکز و دفاتری قابل توجهی که در سراسر کشور دارد، بازوی توانمند اجرایی دولت است که به دولت برای اجرای طرح‌های بزرگ خدماتی کمک می‌کند.

مهدی رجبلو با قدردانی از تلاش همکاران خود به ویژه نامه‌رسان‌ها، افزود: این قشر زحمتکش در دوران شیوع کرونا زحمات مضاعفی در خدمات‌رسانی به مردم برعهده داشتند.

همچنین امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز در این مراسم با تبریک روز جهانی پست و قدردانی از تلاش کارکنان این شرکت، گفت: جامعه قدردان حُسن امانتداری کارکنان پست و ارائه خدمات آنها است.

آخوند عبدالباسط نوریزاد با تبریک ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و هفته وحدت افزود: حفظ وحدت و اخوت یک دستور قرآنی است و همه مسلمانان باید برای مقابله با توطئه‌های دشمنان به این مساله توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: الحمدالله در جمهوری اسلامی به وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب اهتمام ویژه شده و شیعه و اهل سنت در این کشور بالاخص در استان گلستان در کمال وحدت و برادری زندگی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که «محمدرضا میرنیا» معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه گنبدکاووس، کارکنان و برخی پیشکسوتان اداره پست این شهرستان حضور داشتند.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ گلستان است.

منبع: ایرنا

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا