آلت‌کوین

گوگل کلود به جمع اعتبارسنج‌های پالیگان پیوست

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

در تاریخ ۲۹سپتامبر، پالیگان لبز (Polygon Labs) اعلام کرد که سرویس ابری گوگل (Google Cloud) به‌عنوان یک اعتبارسنج غیرمتمرکز به این شبکه پیوسته است. در این بیانیه، تیم پالیگان بیان کرد که گوگل کلود به تقویت شبکه پالیگان کمک کرده و این اقدام به افزایش اعتبار شبکه و پذیرش بیشتر آن کمک خواهد کرد. پالیگان، گوگل کلود را به‌عنوان یک اعتبارسنج با کیفیت بالا، قابل اعتماد و دارای تفکر امنیتی توصیف کرد.

طی این همکاری، (Google Cloud) به‌عنوان یک اعتبارسنج، تراکنش‌ها را تایید کرده است و امنیت کاربران لایه‌های Heimdall، Bor و PoS پالیگان را افزایش خواهد داد. نکته جالب اینجاست که سهم گوگل کلود در شبکه پالیگان نسبت به مقیاس آن، نسبتا متوسط است. بر اساس داشبورد اعتبارسنجی پالیگان، گوگل‌کلود تا زمان نگارش این خبر، ۱۰,۴۵۱ متیک (معادل ۵,۴۹۱ دلار) را استیک کرده و ۰۱/ ۳۰ متیک به ارزش ۷۷/ ۱۵دلار را به‌دست آورده است.

این مشارکت اولین همکاری گوگل کلود با فضای بلاک‌چین نیست؛ زیرا این تیم قبلا نیز با پلتفرم‌های دیگری از جمله سولانا (SOL) همکاری کرده است. با انتشار این خبر، قیمت متیک با یک رشد تقریبا ۲درصدی در ۲۴ساعت گذشته، به ۵۳۵۵/ ۰دلار افزایش یافت. این افزایش قیمت نشان‌دهنده آمادگی متیک برای شروع یک دوره صعودی است؛ زیرا شاخص‌های بازار هم نشان می‌دهند که یک افزایش قیمت در راه است.

منبع: رمزارز نیوز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا