کاربرد بلاک‌چینمقاله

آشنایی با ۵ شرکت برتر در زمینه توسعه دیفای در سال ۲۰۲۲

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

سازمان‌ها، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های مختلف می‌توانند از خدمات تکنولوژی بلاکچین برای تغییر و جایگزینی سیستم بانکداری متمرکز خود استفاده کنند. به همین دلیل هم امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) محبوبیت ویژه‌ای یافته و توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. با این وجود همچنان تعداد شرکت‌های برتر توسعه دیفای اندک است و کار را برای علاقمندان به امور مالی غیرمتمرکز سخت می‌کند.در این مقاله ۵ شرکت برتر توسعه دیفای را بررسی کرده و توضیحاتی درباره هر یک از این شرکت‌ها ارائه خواهیم کرد.

۵ شرکت برتر توسعه دیفای

۵ شرکت برتر توسعه دیفای
منبع: hackernoon.com

پیش از معرفی شرکت های برتر توسعه دیفای بیایید ببینیم شرکت توسعه‌دهنده دیفای چیست و چه خدماتی را ارائه می‌دهد. شرکت‌های توسعه‌دهنده دیفای نیروی فنی خود را در اختیار سایر شرکت‌ها قرار می‌دهند و خدماتی همچون طراحی برنامه‌های غیرمتمرکز، توسعه قرارداد هوشمند، کیف پول، توسعه پلتفرم‌های وام‌دهی، ساخت توکن و صرافی غیرمتمرکز را برای کاربران فراهم می‌کند. در ادامه با بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات توسعه دیفای آشنا خواهیم شد.

۱- شرکت توسعه Blockchain App Factory

Blockchain App Factory شرکت
منبع: hackernoon.com

شرکت Blockchain App Factory یکی از اولین شرکت‌ها در حوزه امور مالی غیرمتمرکز است که با ارائه راهکارهای خلاقانه، مشتریان را با تخصص و مهارت خود راهنمایی می‌کند. این شرکت با تخصص کافی خود در تکنولوژی بلاکچین، نیازهای شما را به بهترین شکل بررسی کرده و برای آن‌ها ایده‌پردازی می‌کند تا شما به‌راحتی در فضای غیرمتمرکز پیش بروید. اصول مدیریتی این شرکت نیز امنیت، بازده و ثبات سیستم مشتریان را تامین می‌کنند. این شرکت سال‌های سال با مشتریان بسیاری از سراسر دنیا همکاری کرده و تیمی از متخصصان ماهر تشکیل داده است.

اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

۲- شرکت توسعه Infinite Block Tech

شرکت توسعه Infinite Block Tech
منبع: hackernoon.com

Infinite Block Tech یکی دیگر از شرکت‌ های برتر توسعه امور مالی غیرمتمرکز است که کارآمدی و راهکارهای موثر بازار چند میلیارد دلاری DeFi را برای شما فراهم خواهد کرد. این شرکت با ارزان‌ترین قیمت‌ها، راهکارهای توسعه جامع دیفای را با شفافیت و امنیت بالا به مشتریان ارائه می‌دهد.

شرکت IBT تجربه زیادی در توسعه پلتفرم‌های دیفای با امنیت و شفافیت بالا دارد. همچنین، این شرکت با بهره‌گیری از دانش عمیق خود در توسعه بلاک چین و دیفای، بهترین راهکار برای راه‌اندازی پروژه‌های دیفای را در کمترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می‌کند. با استفاده از راهکارهای دیفای وایت لیبل (White-Label) این شرکت، مشتریان می‌توانند پلتفرم مدنظر خود را تنها در چند هفته راه‌اندازی کنند.

اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در فین‌تک (فناوری مالی)  

۳- شرکت توسعه دیفای Develop Coins

۳- شرکت توسعه دیفای Develop Coins
منبع: hackernoon.com

شرکت Develop Coins یکی از پیشگامان حوزه دیفای است که با ارائه راهکارهای نوآورانه و امن، امکان کسب درآمد امن را برای مشتریان فراهم می‌کند. ارائه فناوری‌های پیشرفته قراردادهای هوشمند، از دیگر خدمات این شرکت است. همچنین این شرکت دارای یک تکنیک اجماع بلاکچین چند گرهی (Multi-node) است که با رشد شبکه، مقیاس‌پذیری و پایداری آن را تامین می‌کند. مشتریان می‌توانند از سیستم‌های ریزپرداخت این شرکت برای کالاها، محصولات و خدمات مختلف استفاده کنند. همچنین با استفاده از دارایی‌های حقیقی به‌عنوان وثیقه، امکان ساخت توکن اوراق بهادار منحصربه‌فرد نیز وجود دارد.

جهت مشاهده ودانلود فایل pdf ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

۴- شرکت Antier Solutions

شرکت Antier Solutions
منبع: hackernoon.com

برای شرکت‌های مالی، حوزه دیفای فضایی برای ریسک و تجربه بلاکچین غیرمتمرکز است. راهکارهای دیفای با استفاده از پروتکل‌های متن‌باز، امکان کنترل کامل و معامله دارایی‌ها در یک محیط شفاف را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کنند. شرکت Antier Solutions با تجربه طولانی خود در این حوزه، نسبت به رقیبان خود بهترین استراتژی‌های توسعه‌های دیفای را ارائه می‌کند. خدمات مالی غیرمتمرکز شرکت Antier، به‌وسیله قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌شوند. در نتیجه این شرکت با مدل ویژه خود، تمام مزایای بلاک چین را به امور مالی می‌آورد.

۵- شرکت توسعه دیفای Bitdeal

شرکت توسعه دیفای Bitdeal
منبع: hackernoon.com

شرکت Bitdeal یکی از نوآورترین شرکت‌ های برتر توسعه دیفای است. این شرکت با تیم قوی خود، توسعه دیفای را به فرایندی آسان و جذاب تبدیل می‌کند. اگر دنبال توسعه یک پلتفرم دیفای با نقدینگی بالا هستید، این شرکت یکی از بهترین گزینه‌ها است. مشتریان می‌توانند با استفاده از پروتکل‌های دیفای متن‌باز شرکت Bitdeal، برنامه‌های شفاف، قابل‌اعتماد و بسیار امن برای شرکت‌های خود خلق کنند. کار اصلی این شرکت، طراحی برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) و ترکیب کسب‌و‌کارهای فعلی با حوزه دیفای است. Bitdeal با تجربه ۴ ساله خود در ارائه خدمات و راهکار‌های بلاک چین، چشم‌انداز و اهداف شما در دیفای را محقق خواهد کرد.

جمع‌بندی

هم‌زمان با کمرنگ شدن نقش امور مالی سنتی در عصر جدید، توسعه دیفای یا امور مالی غیرمتمرکز اهمیت ویژه‌ای یافته است. آنچه خواندید، فهرستی از ۵ شرکت برتر توسعه دیفای و گستره خدمات آن‌ها بود. اگر قصد ورود به امور مالی غیرمتمرکز یا توسعه خدمات کسب‌وکار خود را دارید، احتمالا آشنایی با بهترین شرکت‌‌های توسعه‌دهنده DeFi به کارتان خواهد آمد.

به نظر شما کدام کسب‌وکارهای ایرانی بزودی سراغ بلاکچین و طراحی برنامه‌های غیرمتمرکز خواهند رفت؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: میهن‌بلاک‌چین

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا