ارزدیجیتالمقاله

۷ ویژگی بهترین سایت های معامله ارزهای دیجیتال

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

مهم نیست که برای یافتن بهترین بستر معامله ارز دیجیتال به کجا بروید، مهم این است که فقط با پلتفرم‌های معامله ارز دیجیتال قابل اعتماد سروکار داشته باشید. یک پلتفرم ارز دیجیتال قابل اعتماد، پلتفرمی است که در آن می‌توانید با خیال راحت معاملات انجام دهید، بدون اینکه ارزش تجارت شما به طور غیرمنتظره کاهش یابد.

به گزارش اقتصاد الکترونیکی به نقل از بازار، هنگامی که به دنبال بهترین پلتفرم معامله ارز دیجیتال آنلاین هستید، باید در مورد معنی بهترین دقیق باشید. ما در این مطلب سعی می‌کنیم به شما برای تعریف مفهوم بهترین کمک کنیم. پیشنهاد ما این است که در جستجوی بهترین پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال، موارد زیر را در نظر بگیرید:

۱ – قابلیت اعتماد

مهم نیست که برای یافتن بهترین بستر معامله ارز دیجیتال به کجا بروید، مهم این است که فقط با پلتفرم‌های معامله ارز دیجیتال قابل اعتماد سروکار داشته باشید. یک پلتفرم ارز دیجیتال قابل اعتماد، پلتفرمی است که در آن می‌توانید با خیال راحت معاملات انجام دهید، بدون اینکه ارزش تجارت شما به طور غیرمنتظره کاهش یابد. پلتفرم‌ها برای کسب درآمد، از تراکنش‌های کاربرانشان کارمزد می‌گیرند، اما شما هنوز هم می‌توانید سود خوبی از تجارت خود کسب کنید.

۲- امنیت

بستر معامله ارز دیجیتال موردنظر شما باید امکان تجارت امن را فراهم کند. این بدان معنی است که دارایی‌های دیجیتالی شما ناگهان ناپدید نمی‌شوند، هک نمی‌شوند و به اشخاص ثالث انتقال نمی‌یابند.

اگر به دنبال امن ترین پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستید، ارزوال را بررسی کنید.

۳- محبوبیت

اگر بسیاری از معامله‌گران قادر به انجام معاملات قانونی در پلتفرم مورد نظر شما هستند، این می‌تواند نشانه خوبی برای شروع تجارت ارزهای ارز دیجیتال در آن باشد. البته صرف محبوب بودن یک سایت یا پلتفرم دلیلی بر اعتبار آن نیست و حتی اگر تعریف و تمجیدهای زیادی از یک پلتفرم معامله ارز دیجیتال شنیدید، حداقل آن را بررسی کنید تا ببینید آیا این بستر مناسب شماست یا نه.

۵-  شفافیت

از آنجا که تجارت ارزهای ارز دیجیتال بسیار جدید است، شما باید به دنبال یک بستر معامله ارز دیجیتال باشید که خدمات و هزینه‌های آن را برای مردم و دولت کشور شما شفاف باشد. یک پلتفرم آنلاین که شفافیت نداشته باشد ممکن است در حال پنهان کردن چیزی باشد.

۶- کاربر پسند

از آنجا که هنوز در جستجوی بهترین بستر برای معاملات ارزهای ارز دیجیتال خود هستید، ممکن است فرض شود که شما یک تازه‌وارد در معاملات رمز ارزها هستید. بنابراین، احتمالاً باید به دنبال صرافی‌ای باشید که درک و تجارت آن برای مبتدیان آسان باشد. این مبادلات را می‌توانید از طریق بازاریابی دهان به دهان و جستجوی بررسی هایی که در مورد پلتفرم های موجود وجود دارد، به صورت آنلاین پیدا کنید. در صورت داشتن مخاطبی که در حال حاضر در تجارت Crypto مشارکت دارند، می توانید از دوستان خود سوال کنید.

 ۷-  پروتکل‌های  KYC

همچنین استفاده از پلتفرم‌های تبادل رمزنگاری که به پروتکل های KYC متکی هستند بسیار مهم است. KYC مخفف “Know Your Customer” است و به معنی احراز هویت است که پلتفرم قصد دارد مبادلات خود را شفاف نگه دارد. این به دلیل هویت افراد یا نهادهای شرکتی است که در پلتفرم خود تجارت می‌کنند. در گذشته، معاملات ارز دیجیتال بدون توجه به مقدار هر معامله یا ارزش تجمعی معاملات از یک منبع، به صورت ناشناس انجام می‌شد. پلتفرمی که پروتکل های KYC را اجرا نمی‌کند ممکن است برای پولشویی و سایر فعالیت‌های غیرقانونی توسط برخی اشخاص و گروه‌ها استفاده شود. بنابراین، برای اینکه معاملات خود را قانونی و فراتر از حد مجاز نگه دارید، به دنبال پلتفرم‌هایی باشید که پروتکل‌های KYC را انجام می‌دهند.

نتیجه

اگر به تجارت ارز دیجیتال علاقه دارید، احتمالاً در حال حاضر به دنبال بهترین پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال هستید. ما چند معیار انتخابی درست را برای شما ذکر کردیم تا  قبل از شروع تجارت فقط با تجزیه و تحلیل کیفیت‌های ذکر شده در اینجا به دنبال بهترین باشید. شما باید محتاط باشید اما تحقیقات خود را به خوبی انجام دهید تا هنگامی که آماده شروع تجارت هستید، به خوبی مطلع شوید.

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا