بیت‌کوینپیشنهاد سردبیرکاربرد بلاک‌چینگزارش

۱۱ دوره برتر برای یادگیری توکن‌ های بی‌همتا (NFT)

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

توکن‌های بی‌همتا محبوبیت زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال کسب کرده‌اند. اگر می خواهید وارد دنیای توکن‌ های بی‌همتا شوید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید و به دنبال بهترین دوره‌‌ها و دریافت مدرک هستید، اگر مایل به فعالیت در این صنعت هستید و می‌خواهید قبل از آن، همه چیز را درباره توکن‌های بی‌همتا یاد بگیرید، در این مقاله  بهترین دوره‌های آموزش آنلاین NFT را به شما معرفی خواهیم کرد. این دوره‌ ها، دوره برتر یادگیری توکن‌ های بی‌همتا NFT ، از ماهیت آن‌ها تا خلق، ضرب کردن، فروش و جمع‌آوری هستند.

دوره آنلاین آموزش NFT برای مبتدیان

بهترین دوره‌های آنلاین آموزش NFTها
دوره برتر یادگیری توکن‌ NFT منبع: coursecouponclub.com

محبوبیت NFTها روزبه‌روز بیشتر می‌شود، زیرا جهان شاهد فروش‌بسیار بالای NFTها بوده است. ارزش بازار توکن‌های بی‌همتا در سال ۲۰۲۱ بیش از ۴۰ میلیارد دلار بود. برآوردها نشان می‌دهد که ارزش این بازار تا پایان سال ۲۰۲۲، به ۸۰ میلیارد دلار خواهد رسید. با توجه به رشد مداوم NFTها، تصمیم عاقلانه‌ای است که هر چه زودتر در مورد NFTها آموزش ببینید، زیرا اکنون زمان آن است که از مزایای اولیه آن‌ها استفاده کنید؛ دقیقا مانند روزهای اولیه بیت‌کوین و اتریوم.

از نتایج عصر مجازی و بلاک چین، آسان شدن فرآیند بدست‌ آوردن و در اختیار داشتن دارایی‌های دیجیتالی با ارزش، به‌وسیله توکن‌های غیرقابل تعویض است. توکن غیر قابل تعویض به این معنی است که منحصر به فرد است و نمی‌توان آن را با چیز دیگری جایگزین کرد. NFTها، داده‌های مبتنی بر بلاک‌چین هستند که نشان‌دهنده مالکیت دارایی‌های مجازی هستند.

درک حرکات هوشمند در اکوسیستم بزرگ توکن‌های غیرقابل تعویض، برای تازه‌واردان دشوار است؛ به‌ویژه زمانی که هیاهوی توکن‌های بی‌همتا افزایش می‌یابد و جامعه ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در ادامه این مقاله، همه دوره‌های آموزش آنلاین NFT که دارای امتیاز بالا و مورد پسند کاربران هستند، معرفی شده‌اند. این دوره‌ها از پلتفرم‌های آموزش آنلاین محبوب مانند Udemy، Coursera و غیره انتخاب شده‌اند.

۱. دوره آنلاین NFT Fundamentals (خرید، ایجاد و فروش NFT)

این دوره در سایت Udemy برگزار می‌شود، دارای امتیاز ۴.۶ و توسط بیش از ۲۶ هزار کاربر استفاده شده است. این آموزش سطح اولیه و اساسی که توسط جورج لوی ایجاد شده است، برای افراد تازه کار است که مایلند فورا خرید، ایجاد و فروش NFT را شروع کنند. هیچ پیش‌نیازی برای ثبت نام در این دوره وجود ندارد.

نکات مهم این دوره

  • این دوره برای دانشجویان، هنرمندان یا افرادی که مایل به استفاده از فناوری NFT هستند مناسب است.
  • مدت زمان این دوره حدود ۲.۵ ساعت است.

برای عضویت در این دوره اینجا کلیک کنید.

۲. دوره گواهینامه‌دار Certified NFT Professional (CNFTP)

دوره تخصصی گواهینامه‌دار (CNFTP)
دوره برتر یادگیری توکن‌ NFT منبع:۱۰۱blockchains.com

سایت ۱۰۱ Blockchain به تازگی دوره‌ تخصصی NFT با صدور گواهینامه (CNFTP) را منتشر کرده است که یکی از بهترین منابع برای یادگیری NFT ها در سال ۲۰۲۲ است. همچنین این اولین دوره گواهینامه‌دار حرفه‌ای NFT است که به شما کمک می‌کند روی جنبه‌های مختلف توکن‌های بی‌همتا سرمایه‌گذاری کنید.

این دوره به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های NFT خود را توسعه دهید و دانش ارزشمندی کسب کنید. این دوره گواهینامه‌دار شامل سخنرانی‌های جو هالبروک (مدرس ارشد)، به همراه مباحث تئوری، دمو، بررسی ماژول‌ها، تمرین‌های تعاملی و یک آزمون ارزیابی است که منجر به صدور گواهینامه می‌شود.

در این برنامه با مفاهیم مختلف NFT مانند اصول، مزایا، موارد استفاده، خطرات و چالش‌های پذیرش NFT آشنا خواهید شد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از توکن‌های غیرقابل تعویض استفاده کنید و با ایجاد کلکسیون NFT خود از خرید و فروش آن‌ها کسب درآمد کنید.

برای عضویت در این دوره اینجا کلیک کنید.

می‌توان گفت این دوره یکی از بهترین دوره‌‌های آموزش آنلاین NFT است که گواهینامه ارائه می‌کند. هنگامی که به یک متخصص خبره در زمینه NFT تبدیل شوید، فرصت‌های بهتری برای خود ایجاد می‌کنید. همچنین می‌توانید از کد BCHAIN۳۰ برای دریافت ۳۰ درصد تخفیف در این دوره استفاده کنید.

جهت مشاهده ودانلود فایل pdf ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

۳. دوره The Complete NFT Course (همه چیز را در مورد NFT بیاموزید)

دوره کامل توکن‌های بی‌همتا
دوره برتر یادگیری توکن‌ NFT منبع: growpartner.in

دوره کامل NFT، یک دوره عالی دیگر است که توسط پلتفرم Udemy برای مبتدیان ارائه شده است. میانگین امتیاز این دوره ۴.۴ است که بیش از ۱۳ هزار دانشجو در آن ثبت نام کرده‌اند.

این راهنمای گام به گام که توسط Henrique Centieiro ایجاد شده است، تمام دانش اولیه‌ای را که برای خرید، توسعه یا معامله NFTها نیاز دارید ارائه می‌دهد. در این دوره همچنین با اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از کلاهبرداری های NFT آشنا خواهید شد.

نکات مهم این دوره

  • این دوره برای دوستداران بلاک‌چین یا هر کسی که به NFTها علاقه دارد ایده‌آل است.

برای عضویت در این دوره اینجا کلیک کنید.

۴. دوره The Complete NFT Course: هنر و فناوری

این آموزش یکی از بهترین دوره‌های آنلاین سایت Udemy با امتیاز ۴.۲ است که بیش از ۲۴ هزار دانشجو در آن ثبت‌نام کرده‌اند.

اگر می‌خواهید یک آموزش گام به گام در مورد توسعه، خرید و معاملات توکن‌های غیرقابل تعویض خود و همچنین درک کافی و کامل از NFTها، از آثار هنری گرفته تا جنبه بازاریابی آن‌ها داشته باشید، این دوره برای شما مناسب است.

نکات مهم این دوره

  • سطح این دوره مبتدی است.
  • مدت زمان تمام سخنرانی‌ها به‌طور خلاصه حدود ۱۱ ساعت است.

برای عضویت در این دوره اینجا کلیک کنید.

۵. دوره NFT Crypto Master Class: خرید، فروش و ایجاد توکن بی‌همتا

دوره NFT Crypto Master Class
منبع:dicourses.com

این برنامه در پلتفرم Udemy با میانگین امتیاز ۴.۷ در دسترس است و به بیش از ۶۳۰۰ دانشجو کمک کرده است.

این دوره که توسط پتکو ژیوکوف الکساندروف تهیه شده است، به شما کمک می‌کند تا به سرعت از سطح مبتدی به پیشرفته برسید. ثبت‌نام در این دوره تمام آنچه که باید در مورد خلق آثار هنری و فروش آن در بازار بدانید را به شما آموزش می‌دهد.

نکات مهم این دوره

  • داشتن اراده و کنجکاوی برای یادگیری لازم است.
  • یک دستگاه با قابلیت اتصال به اینترنت چیز دیگری است که شما نیاز دارید.

برای عضویت در این دوره اینجا کلیک کنید.

اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در فناوری‌های هوشمند

۶. دوره Introduction to NFTs: توکن‌های غیر قابل تعویض

این دوره آموزش NFT در سطح مبتدی در LinkedIn learning در دسترس است و به بیش از ۳۷ هزار بیننده در تلاش برای یادگیری در مورد توکن‌های یکتا کمک کرده است. این برنامه توسط جاناتان ریشنتال که یک سرمایه‌گذار است، ایجاد و برای آموزش عموم مردم در مورد اصول NFTها، نحوه جلوگیری از کلاهبردری‌ها، انتخاب بازار مناسب، نحوه تجارت و غیره طراحی شده است.

نکات مهم این دوره

  • محتوای این دوره تقریبا یک ساعت است.
  • شما می‌توانید آن را در هر دستگاهی و با سرعت خود مشاهده کنید.

برای عضویت در این دوره اینجا کلیک کنید.

لازم است بدانید که تماشای این دوره حدود ۱۹.۹۹ دلار در ماه هزینه دارد. شما به عضویت LinkedIn Learning نیاز دارید، اما می‌توانید این دوره را یک ماه به صورت رایگان تماشا کنید که راهی عالی برای دسترسی به بیش از ۱۷٬۵۰۰ دوره آنلاین است.

۷. دوره NFT Investing Masterclass: نکات حرفه‌ای در مورد سرمایه‌گذاری

این دوره مسترکلاس توسط پلتفرم Udemy ارائه می‌شود و دارای میانگین امتیاز ۴.۶ و نزدیک به ۳ هزار دانشجویی است که در آن ثبت نام کرده‌اند. این دوره آنلاین نیز توسط Henrique Centieiro ایجاد شده است و هدف آن آموزش بهترین استراتژی‌ها و نکات حرفه‌ای برای موفقیت در سرمایه‌گذاری NFTها است.

در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه توکن‌های بی‌همتای سودآور را شناسایی کنید و روش‌های مختلف مدیریت پورتفولیوی و نحوه جلوگیری از کلاهبرداری‌های ان‌اف‌تی را یاد خواهید گرفت.

نکات مهم این دوره

  • این دوره به طور خاص برای افراد مبتدی یا متوسط در این زمینه طراحی شده است.
  • هیچ دانش قبلی برای ثبت‌نام در این دوره نیاز نیست.

برای عضویت در این دوره اینجا کلیک کنید.

۸. دوره The Complete NFT Web Development: صفر تا صد

این دوره یکی دیگر از دوره‌های پرفروش موجود در پلتفرم Udemy است که به بیش از ۲۰ هزار دانشجو کمک کرده است و دارای امتیاز متوسط ۴.۴ است.

برخلاف سایر دوره‌هایی که به شما یاد می‌دهند چگونه با NFTها کار کنید، این دوره بر نحوه ایجاد یک بازار NFT تمرکز دارد. پس از ثبت‌نام در این دوره، تمام تخصص‌های لازم برای توسعه وب و توکن یکتا را برای ساختن بازار خود یاد خواهید گرفت.

نکات مهم این دوره

  • در این دوره اطلاعاتی ابتدایی در مورد زبان برنامه‌نویسی سالیدیتی و توسعه وب دریافت خواهید کرد.

برای عضویت در این دوره اینجا کلیک کنید.

۹. دوره NFT Masterclass: خرید، ایجاد و فروش NFT

دوره خوب دیگری که در پلتفرم Udemy با میانگین امتیاز ۴.۷ در دسترس است، دوره آنلاین NFT Masterclass است که بیش از ۱۳۰۰ دانشجو را آموزش می‌دهد.

این دوره به صورت ویدیویی ارائه می‌شود و تمام آنچه که باید در مورد مفاهیم اولیه NFTها یاد بگیرید را پوشش می‌دهد. دستورالعمل‌های گسترده و همچنین تصاویر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نکات مهم این دوره

  • این دوره کاملا مبتدی پسند است.
  • دستگاهی با اتصال به اینترنت مورد نیاز است.

برای عضویت در این دوره اینجا کلیک کنید.

۱۰. دوره The Ultimate NFT 2022: خرید، فروش، ایجاد و معامله NFTها

این دوره یکی از دوره‌ های آنلاین آموزش NFT با امتیاز بالای ۴.۹ است که در پلتفرم Udemy موجود است. این دوره که توسط Joshua George & ClickSlice LTD ایجاد شده است، جدیدترین و پردرآمدترین دوره آموزشی در این پلتفرم است.

پس از ثبت نام در این دوره، با اصول NFTها، نحوه عملکرد آن‌ها، تمام اطلاعات در مورد بازار، کارمزدها، نحوه خرید اولین توکن یکتا، نحوه جلوگیری از کلاهبرداری در بازار و بسیاری جزییات بیشتر آشنا خواهید شد.

نکات مهم این دوره

  • راهنمای همیشگی از صاحب یک آژانس دیجیتال خواهید داشت.
  • مدت زمان این دوره حدود ۱۱ ساعت است.

برای عضویت در این دوره اینجا کلیک کنید.

۱۱. دوره مالی غیرمتمرکز (DeFi) Primitives

این دوره آموزش آنلاین NFT توسط دانشگاه دوک در پلتفرم Coursera ارائه شده است و دارای امتیاز ۴.۹ و بیش از ۵۷۰۰ دانشجو است.

این دوره به بررسی عملکرد معاملات می‌پردازد و به شما در مورد توکن‌های قابل تعویض و غیرقابل تعویض آموزش می‌دهد. این دوره به موضوع حیاتی مالکیت و سپس به مدیریت منابع می‌پردازد که شامل ضرب و سوزاندن توکن‌ها است.

این دوره همچنین بخشی از دوره «امور مالی غیرمتمرکز (DeFi): تخصص آینده مالی» است. این دوره نیز یکی از دوره‌های گواهینامه‌دارهای محبوب NFT در سایت Coursera است.

نکات مهم این دوره

  • سطح این دوره متوسط است.
  • مدت زمان این دوره حدود ۶ ساعت است.

برای عضویت در این دوره اینجا کلیک کنید.

به هر حال اگر قصد دارید چندین دوره آموزش آنلاین NFT در Coursera شرکت کنید، اشتراک Coursera Plus را انتخاب کنید که دسترسی نامحدودی به محبوب‌ترین دوره‌ها، تخصص، گواهینامه حرفه‌ای و پروژه‌ها را برای شما فراهم می‌کند.

سخن پایانی

همان‌طور که می‌دانید توکن‌های بی‌همتا در حال حاضر یکی از داغ‌ترین موضوعات بازار ارزهای دیجیتال هستند. نه تنها سرمایه‌گذاران، بلکه افراد مشهور نیز NFTهای خود را خرید و فروش می‌کنند؛ پس شکی در رشد آینده این بازار وجود ندارد. اما لازم است قبل ازهرگونه سرمایه‌گذاری آموزش‌های لازم را دریافت کنید. در این مقاله سعی کردیم بهترین دوره‌های آموزش آنلاین NFT را به شما معرفی کنیم. اکنون می‌توانید دوره مناسب خود را انتخاب و اطلاعات لازم را کسب کنید.

منبع: میهن بلاک چین

۱۱ دوره برتر برای یادگیری توکن‌ های بی‌همتا (NFT)

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا