اپلیکیشن و نرم افزارپرداخت با ارزدیجیتالصرافی ارز دیجیتالمقاله ارز دیجیتال

بررسی اپلیکیشن های ارز دیجیتال موجود بر اساس عملکرد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

اگر به دنبال فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال با استفاده از گوشی موبایل خود هستید، باید بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال را با کمترین هزینه پیدا کنید. اما با وجود طیف وسیعی که از آن‌ها وجود دارد و این طیف روز به روز در حال گسترش است، انتخاب بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال کار ساده‌ای نیست.

به همین منظور، این مقاله به کمک شما آمده‌ است و یاری‌تان می‌کند که چند نمونه از بهترین اپلیکیشن‌های موجود را بشناسید و اگر دوست داشتید، یکی از آن‌ها را برای استفاده انتخاب کنید. در این مقاله اپلیکیشن‌هایی با هم مقایسه می‌شوند که هر کدام از آن‌ها طیف وسیعی از خدمات را ارائه می‌کنند؛ مانند خرید و فروش، معامله و کسب سود در بازار ارزهای دیجیتال.

بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال

۱. اوککس (OKX) – در صدر جدول جهان

اوککس یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ارز دیجیتال برای معامله‌گرانی است که در جستجوی یک اپلیکیشن ارز دیجیتال عالی هستند. با دانلود اپلیکیشن ارز دیجیتال اوککس، کاربران می‌توانند بیش از ۳۵۰ توکن ارز دیجیتال و نزدیک به ۷۰۰ جفت‌ارز را معامله کنند؛ در حالی که کارمزد معاملات اوککس جزو ارزان‌ترین هزینه‌های موجود در بازار است.

در اوککس، کارمزدهای معاملاتی معمولاً بیش از ۰.۱۰ درصد در هر معامله نیست و همچنین برای معامله گرانی که مقدار مشخصی از توکن OKB (کوین بومی صرافی) را در کیف پول خود دارند، کمتر هم می‌شود. برای هر معماله‌گر، به ازای هر ۵۰۰ توکن OKB که در کیف پول خود نگه‌داری می‌کند، کارمزدها ۰.۰۵ درصد کاهش می‌یابد.

اوککس طیف گسترده‌ای از ابزارهای معاملاتی را ارائه می‌دهد؛ از جمله ابزار معاملاتی آزمایشی برای تمرین معامله‌گری، ربات‌های معاملاتی، و قابلیت انجام معاملات اسپات، مارجین، فیوچرز و غیره.

از طرفی دیگر، معامله‌گران پیشرفته می‌توانند از نرم‌افزار ترسیم نمودار داخلی OKX برای بررسی تغییرات قیمت و تحلیل تکنیکال استفاده کنند. سامانه معاملات اوککس سفارشات استاپ، لیمیت و غیره را همراه با دسترسی به دفترچه سفارش‌های هر توکن، ارائه می‌دهد.

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

کاربران می‌توانند با کارت نقدی، کارت اعتباری یا کیف پول الکترونیکی، رمز ارزها را فوراً بخرند یا بفروشند.

علاوه بر این، اوککس لیستی از کوین‌های رو به رشد، ارزهای دیجیتال با پتانسیل بالای رشد و پروژه‌های جدید ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد که معامله گران ممکن است بخواهند آنها را زیر نظر داشته باشند.

برخی از بهترین آلت‌کوین‌های موجود فعلی در اوککس عبارتند از:

  • تامادوج (TAMA)
  • سیتی کوین (CITY)
  • آمازی (AZY)
  • زتا (XETA)
  • استودنت کوین (STC)

۲. کراکن (Kraken) – امن‌ترین صرافی تاریخ

کراکن یکی از قدیمی‌ترین و قابل اعتمادترین صرافی‌های ارز دیجیتال در بازار است که به دلیل رویکرد امنیتی خود، مدت‌ها مورد علاقه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بوده است. برخلاف چندی از صرافی‌های بزرگ، کراکن در بیش از یک دهه فعالیت خود هرگز هک نشده است.

حتی جسی پاول، مدیر عامل شرکت، در رویکرد امنیتی این صرافی به کاربران توصیه کرده است که ارز دیجیتال خود را خارج از کراکن، در کیف پول‌های شخصی خود نگه‌داری کنند و فقط وجوهی را که برای ترید از آن‌ها استفاده می‌شود، در صرافی نگه دارند.

کراکن دارای تراکنش‌های برگشت‌ناپذیر و قراردادهای قابل برنامه‌ریزی قابل اجرا، و همچنین ذخایر بزرگ فیات و ممیزی قابل تأیید اثبات ذخایر است. برای کاربران، برخی از گزینه‌های امنیتی بیشتر وجود دارد که می‌توانند آن‌ها را به حساب خود افزوده و ایمنی آن را بالاتر ببرند؛ مانند تأیید دو مرحله‌ای، رمزگذاری ایمیلی و قفل اصلی حساب.

همچنین، کراکن دارایی‌های کاربران را در کیف پول سخت‌افزاری، به صورت آفلاین ذخیره‌سازی می‌کند. این صرافی مستقر در ایالات متحده که با قوانین مالی مختلف در سراسر جهان مطابقت دارد، اجازه می‌دهد که کاربران با حداقل سپرده به معامله بپردازند و برای معامله، حداقل کارمزد را دریافت می‌کند.

  اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در ارزدیجیتال

۳.‌ ای‌تورو (eToro) – مطابق با قوانین مالی

ای‌تورو یکی دیگر از اپلیکشن‌های برتر ارز دیجیتال است که باید در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفت. این ارائه‌دهنده توسط SECو همچنین با FCAدر بریتانیا، ASICدر استرالیا و CySECدر قبرس تنظیم می‌شود. این بدان معناست که کاربران آن می‌توانند بدون نگرانی در مورد امنیت وجوه خود، ارز دیجیتال را با خیال راحت در تلفن همراه خود معامله کنند.

از نظر بازارهای پشتیبانی شده، ای‌تورو محلی برای معامله بیش‌ از ۵۰ ارز دیجیتال است. اما از آنجایی که ای‌تورو تحت نظارت SEC و چندین قانون‌گذار مالی بزرگ جهان فعالیت می‌کند، حق دادن خدمات به ایرانیان را ندارد و ممکن است حساب شما را مسدود کند. در واقع تقریباً همه اپلیکیشن‌های ارز دیجیتال برتر دنیا از ارائه خدمات به ایرانیان منع شده‌اند و اگر بدانند که ایرانی هستید، حساب شما و دارایی‌های‌تان را مسدود می‌کنند و امکان اینکه متوجه این موضوع شوند، زیاد است.

محتوی بیشتر از پرداخت با ارز دیجیتال:

۴. والکس (Wallex) – تقدیم به معامله‌گران ایرانی

صرافی والکس محصول همکاری دانشجویان رشته‌های برنامه‌نویسی و مالی دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف است. اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس، طیف وسیعی از خدمات مورد نیاز یک معامله‌گر را در اختیار او می‌گذارد. قابلیت معامله بیت کوین، اتریوم و ده‌ها ارز دیجیتال مطرح دنیا تنها یکی از امکاناتی است که دانلود اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس برای کاربران فراهم می‌کند. بدین ترتیب، والکس تنها یک اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال نیست؛ بلکه سکویی جامع و پر امکانات برای فعالیت در بازار کریپتو است.

اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس، درست مانند کراکن رویکردی بسیار امنیتی دارد و با استفاده از پروتکل‌ها و سپرهای امنیتی، از شما و دارایی‌های شما حفاظت به عمل می‌آورد. همچنین، این اپلیکیشن تحت نظارت مستقیم پلیس فتا فعالیت می‌کند و این نظارت، می‌تواند خیال شما را راحت کند که فقط بازیکنان درست‌کار به این زمین راه داده می‌شوند.

با استفاده از اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس، علاوه بر معاملات می‌توانید وضعیت بازار و قیمت‌ها را به صورت لحظه‌ای دنبال کنید. همچنین، این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کمتر از ۵ دقیقه، در صرافی ثبت‌نام کنید و احراز هویت شوید و به دنیای هیجان‌انگیز ارزهای دیجیتال ورود پیدا کنید.

منبع: برنا

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا