بازاریابی دیجیتالمقاله ارز دیجیتال

ماجرای تبلیغات رمزارز‌ها در جام‌ جهانی ۲۰۲۲ چیست؟

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
هستی میقاتی

در این مطلب از صفحه اقتصاد درباره ماجرای تبلیغات رمزارز‌ها در جام‌ جهانی ۲۰۲۲ مطلبی را آماده کرده ایم که در زیر از نظرتان می گذرد.

با شروع بزرگترین مسابقات فوتبال، شرکت‌های فعال در حوزه رمزارز در تلاش هستند تا با تبلیغات در سطح جام جهانی بتوانند کاربران جدیدی را به خود جذب کنند. صرافی‌های رمزارز در سال جاری قرارداد‌های مهمی را با بزرگترین ستاره‌های دنیای فوتبال امضا کرده‌اند.

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

به گزارش صفحه اقتصاد، با شروع بزرگ‌ترین مسابقات فوتبال، شرکت‌های فعال در حوزه رمزارز در تلاش هستند تا با تبلیغات در سطح مسابقات بتوانند کاربران جدیدی را به خود جذب کنند. صرافی‌های رمزارز در سال جاری قرارداد‌های مهمی را با بزرگ‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال مانند رونالدو و مسی امضا کرده‌اند.

یک هفته است از شروع بزرگ‌ترین مسابقات فوتبال جهان، یعنی جام جهانی قطر ۲۰۲۲، می‌گذرد. حدود  ۱.۵ میلیون طرفدار از سراسر جهان برای حضور در این مسابقات به قطر سفر کرده‌اند. کشور قطر نیز اعلام کرده است که بیش از ۲۲۰ میلیارد دلار را صرف هزینه‌های آماده‌سازی این تورنمنت کرده است که چهار برابر هزینه‌ای است که روسیه در جام جهانی گذشته انجام داد.

محتوی بیشتر از دیجیتال مارکتینگ:

دنیای کریپتو که به سرعت توسعه یافته است و هر روز به کاربران آن افزوده می‌شود، اکنون یکی از بزرگ‌ترین بازار‌های مالی در جهان به شمار می‌رود. این صنعت تلاش کرده است که وارد دنیای ورزش و به‌ویژه فوتبال شود و با این هدف، تبلیغات رمزارزی در سطح این مسابقات نیز انجام شده است.

تبلیغات در جام جهانی

شرکت‌های فعال در حوزه کریپتو از فرصت تبلیغات در جام جهانی قطر نهایت استفاده را کرده‌اند تا بتوانند کاربران جدیدی را از میان بینندگان این مسابقات جذب کنند. صرافی‌های bitget، crypto.com و OKX تعدادی از صرافی‌هایی هستند که تبلیغات خود در بیلبورد‌های دیجیتال اطراف زمین‌های بازی‌ جام جهانی دیده می‌شود.

در مارس ۲۰۲۲ نیز فیفا اعلام کرد که صرافی Crypto.com، اسپانسر رسمی جام جهانی قطر خواهد بود. تعدادی از کارآفرینان این حوزه از بزرگ‌ترین اسپانسر‌های جام جهانی بودند و نسخه وب۳ جام جهانی را برگزار کردند.

  اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در ارزدیجیتال

رمزارز‌ها و فوتبال

از زمان فراگیری شدید ارزهای دیجیتال در میان مردم، باشگاه‌های فوتبال متعددی با حضور در پلتفرم eToro  خود را درگیر بازار رمزارز‌ها کردند. اولین نقل و انتقال فوتبالی به کمک رمزارز‌ها، انتقال بازیکن اسپانیولی، دیوید بارال از باشگاه رئال مادرید به باشگاه DUX International de Madrid بود که با رمزارز بیت‌کوین انجام شد. امروزه قرارداد‌های فراوانی میان شرکت‌های رمزارزی و باشگاه‌های فوتبالی جهان عقد شده است.

صرافی بایننس یکی از فعالان این بازار است که به صورت جدی به دنیای فوتبال وارد شده است. این صرافی به تازگی قراردادی چندساله برای عرضه ان‌اف‌تی (توکن غیرقابل تعویض) با ستاره پرتغالی فوتبال، رونالدو امضا کرده است.

صرافی رمزارزی بیت‌ گت (Bitget)، نیز با لیونل مسی، برنده هفت توپ طلا فوتبال قراردادی امضا کرده است. بیت گت به طرفداران مسی فرصتی منحصر به فرد برای کاوش در وب 3 و همچنین معاملات رمزارزی در صرافی را می‌دهد. این صرافی به مناسبت جام جهانی، ویدیویی با نام Make it Count با حضور مسی منتشر کرد.

منبع: تجارت نیوز

  • ماجرای تبلیغات رمزارز‌ها در جام‌ جهانی ۲۰۲۲ چیست؟

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا