دولت دیجیتال

کارت هوشمند ملی ۲۰ میلیون ایرانی تحویل داده شد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

رئیس شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کارت هوشمند ملی ۲۰ میلیون ایرانی از ابتدای اجرای این طرح تا کنون تحویل داده شده است، گفت: علت کندی صدور کارت ملی هوشمند به خاطر انطباق هویت افراد با مدرک شناسایی آنها است.

حسین  نعمتی معاون وزیر و رئیس شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به تحویل ۲۰ میلیون کارت هوشمند ملی به شهروندان در سراسر کشور، گفت: شرکت پست جمهوری اسلامی خدمات مختلف دولت را انجام می‌دهد که یکی از مهمترین خدمات مربوط به کارت هوشمند ملی است که ثبت‌نام اولیه و اخذ مدارک هویتی و در نهایت تحویل کارت جدید هوشمند ملی بر عهده این شرکت است.

وی افزود: تا کنون کارت هوشمند ملی ۲۰ میلیون ایرانی توسط شرکت پست به شهروندان ایرانی تحویل داده شده است و کسانی که تا کنون موفق به دریافت کارت هویت ملی خود نشده‌اند در صورتی که ثبت‌نام اولیه و مدارک خود را به نزدیک‌ترین دفتر پستی تحویل داده‌اند، نگران نباشند و کارت هوشمند ملی انها آماده و تحویل خواهد شد.

* تغییر آدرس به صورت خوداحرازی در نزدیک‌ترین دفتر ثبت احوال

رئیس شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: شهروندان در صورتی که آدرس سکونت آنها به هر دلیلی تغییر پیدا کرده باید به نزدیک‌ترین دفتر ثبت احوال مراجعه کرده و نسبت به اصلاح آدرس سکونت‌شان اقدام کنند.

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا