بازاریابی دیجیتالمقاله کسب و کار دیجیتال

بازاریابی آهنربایی و تکنیک های آن

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
نویسنده : کاترین پاریت – کارشناس بازاریابی دیجیتال   مترجم : علی ‌آل ‌علی 

بسیاری از افراد در دنیای کسب و کار به توانایی های خودشان شک دارند. این امر موجب دست کم گرفتن خود در عرصه کارآفرینی شده و امکان توسعه فردی و حتی تجاری را از بین می برد. اگر شما به توانایی های بالای خودتان برای کسب موفقیت در حوزه های مختلف باور دارید، لازم نیست همیشه خودتان را دست کم بگیرید. می توانید از همین امروز کارتان را شروع کرده و به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف باشید. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داده و فرصت تان را نیز بهبود می بخشد. 

بازاریابی آهنربایی به شیوه های جذب مشتریان برای طولانی مدت در عرصه کسب و کار اشاره دارد. این امر می تواند برای شما جذابیت های بسیار زیادی به همراه داشته و حتی شانس تان در بازار را نیز به نحو قابل ملاحظه ای بهبود بخشد. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان در عرصه کسب و کار هستید، باید تعامل بلندمدت با آنها را در خاطر داشته باشید. در ادامه برخی از تکنیک های کاربردی برای بازاریابی آهنربایی را مورد بررسی قرار می دهیم. 

تبدیل کردن مدیران برند به شخصیت های طلایی کسب و کار

امروزه بعضی از برندها با مدیران ارشدشان شناخته می شوند. این دسته از افراد محبوبیت زیادی در بازار داشته و امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به بهترین شکل ممکن را به همراه می آورند. اگر شما به دنبال بهینه سازی فرصت تان در بازار هستید، می توانید همیشه روی کمک این دسته از مدیران برندتان حساب کنید. البته در ابتدا باید به آنها برای تبدیل شدن به شخصیت های طلایی عرصه کسب و کار کمک نمایید. 

برندسازی شخصی در این مرحله اهمیت زیادی پیدا می کند. این روزها افرادی مثل ایلان ماسک یا تیم کوک به خوبی یک برند شخصی برای خودشان دارند. این امر به آنها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و حتی به برند اصلی شان نیز کمک می رساند. ساده ترین راه برای تبدیل شدن به شخصیت طلایی یا توسعه برند حضور در شبکه  های اجتماعی و تعامل بیشتر با کاربران است. این امر از شما چهره ‎ای دوست داشتنی در عرصه کسب و کار خواهد ساخت. به این ترتیب می توانید به خوبی کارتان را پیش برده و به سرنوشت برندتان اطمینان داشته باشید. 

صحبت درباره ایده های بزرگ 

مشتریان در بازار همیشه شیفته ایده های بزرگ در دنیای کسب و کار هستند. این امر می تواند به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داده و شانس تان در این میان را نیز به طور چشمگیری افزایش دهد. یادتان باشد شما برای بهینه سازی موقعیت تان در بازار نیازمند استفاده از شرایط بسیار متنوع و متفاوتی هستید. این امر می تواند برای شما جذابیت بسیار زیادی داشته و در مدت زمانی کوتاه شما را بدل به یک برند حرفه ای در بازار نماید. یادتان باشد بسیاری از مشتریان همینطور عاشق برندهای مورد علاقه شان شده اند. 

یکی از نکات مهم برای صحبت درباره نکات کلیدی در دنیای کسب و کار، توجه به امکان تحقق‎ شان است. به عبارت بهتر، شما نباید برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کارتان را با دروغ پیش ببرید. این امر می تواند وجهه شما در میان همکاران را به شدت خدشه‎ دار کند. درست به همین دلیل باید همیشه ایده های بزرگ برندتان را با چاشنی واقع گرایی پیش روی مخاطب هدف قرار دهید. 

منبع: فرصت‌امروز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا