اقتصاددیجیتالصنعت بازیکسب و کار هوشمند در ایران

اقتصاد دانش بنیان؛ تولیدکنندگانِ بازی های رایانه ای را به خودکفایی می رساند

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

اشتغال میلیونی؛ با شرکت های دانش بنیانِ بازی در عصر دیجیتال

حمید عسگری کارشناس رسانه گفت: بهبود وضعیت و رشد تولید در هر کشوری به عنوان راهکاری اساسی برای ریشه کن کردن مشکلات اقتصادی است.

وی ادامه داد: افزایش تولید و بهره وری می تواند کشور را در مقابل هر نوع تحریم و نفوذ دشمن مقاوم کند.
عسگری افزود: تاکنون بر روی تولید تاکید ویژه ای داشتیم و  اقداماتی نیز انجام دادیم اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

این کارشناس تصریح کرد: امسال مقام معظم رهبری به استفاده از ظرفیت های فناوری نوین و دانش بنیان در فرآیند تولید تاکید داشتند که این موضوع باید به طور ویژه در بخش های مختلف اقتصادی کشور مورد توجه قرار گیرد.
عسگری گفت: در سال های  اخیر تولیدات بازی های رایانه ای بومی در کشور رشد فزاینده ای داشته است اما بهروری لازم را نداشته اند.

جهت مشاهده ودانلود ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

وی ادامه داد: بهروری ضمن کاهش بهای تمام شده محصولات باعث افزایش رقابت پذیری محصولات تولیدی داخلی در بازارهای جهانی می شود.

این کارشناس افزود: در زمینه بازی های رایانه ای بومی این ضعف در بعد تجاری سازی وجود دارد که باید در سال پیشرو با توجه به شعار سال این مهم محقق شود.

عسگری بیان کرد: امروز بازی های رایانه ای جزء جدایی ناپذیر سرگرمی کودکان و نوجوانان شده است که با اقتصاد دانش بنیان می توان آسیب های آن را کاهش و بهره وری را افزایش داد.

وی گفت: اگر بازی های رایانه ای بومی نیاز مخاطب را تامین کنند باعث رشد تولید این محصولات شده و از طرفی زمینه اشتغال بسیاری از جوانان را فراهم می کند.

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان بازی های بومی به صورت جزیره ای فعالیت می کنند و محصولات شان به دست مخاطبان خاص می رسد که باید در سال “تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین” معضلات این حوزه برطرف و شاهد درخشش بازی سازان ایرانی در دنیای محصولات دیجیتال باشیم.

منبع: تیتر۱

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا