رکوردشکنی هاب اسپات در زمینه سودآوری
مترجم :علی آل علی
هاب اسپات، موسسه فعال در زمینه مشاوره مدیریت روابط با مشتریان، به تازگی به طور رسمی رسیدن تعداد کارمندانش به ۱۰۰ هزار نفر را اعلام کرده است. این امر در کنار کسب سود یک میلیارد دلاری در سال ۲۰۲۰ مهمترین دستاورد هاب اسپات در طول یک دهه اخیر محسوب می شود.
این موسسه در طول سال های اخیر به دلیل توسعه پلتفرم یکپارچه برای مدیریت کسب و کار شهرت بسیار زیادی به دست آورده است. پلتفرم هاب اسپات در طول سال های اخیر برای بسیاری از برندها بدل به ابزاری مطمئن برای بازاریابی و مدیریت روابط با مشتریان شده است. نکته جالب اینکه تنها ۱۵ سال از عمر این برند می گذرد. با این حساب دستیابی به درآمد یک میلیارد دلاری در این مدت زمان عملکرد بسیار مطلوبی محسوب می شود. نکته جالب اینکه وضعیت مالی هاب اسپات در نیمه نخست سال ۲۰۲۰ هرگز نشانی از رکوردشکنی اخیر نداشت.
ایده اصلی برای تاسیس هاب اسپات براساس تغییر شیوه خرید مشتریان بنا شده است. این امر ارتباط نزدیکی با تحلیل رفتار مشتریان و بازارهای مختلف دارد. نیاز کسب و کارهای مختلف برای حفظ ارتباط با مشتریان در دهه های اخیر برجسته ترین چالش پیش روی کارآفرینان بوده است.
هاب اسپات در این مسیر مشاوره و پلتفرم منحصر به فردش را در اختیار تیم های بازاریابی و مدیریت مشتریان قرار می دهد. تعامل با مشتریان در اغلب بازارها امری سخت و پیچیده است. بسیاری از برندها به دلیل عدم دسترسی به ابزارهای مناسب برای بازاریابی به طور مداوم با مشکلاتی مواجه می شوند. نکته مهم در این میان حضور کارشناس های برجسته هاب اسپات در کنار برندها برای استفاده از خدمات پلتفرم این موسسه است. این امر موجب اعتماد هرچه بیشتر برندها به پلتفرم هاب اسپات، در مقایسه با دیگر پلتفرم ها شده است.
مدیران ارشد هاب اسپات بر روی استفاده از شیوه های تازه برای ارزیابی وضعیت بازارهای مختلف و بهبود روابط میان برندها و مشتریان تاکید دارند. در همین راستا به طور گسترده اقدام به استفاده از فناوری هوش مصنوعی به منظور بهبود کیفیت بازاریابی برندهای مختلف کرده اند.
براساس گزارش رسمی موسسه هاب اسپات اکنون نزدیک به ۶۰۰ برند جهانی از خدمات آنها استفاده می کنند. این امر به معنای شهرت جهانی خدمات هاب اسپات است. بحران کرونا تاثیر قابل ملاحظه ای بر روی درآمد هاب اسپات در طول نیمه نخست سال ۲۰۲۰ داشت. این امر بسیاری از کارشناس ها را نسبت به تراز مالی این برند مشکوک ساخته بود، با این حال نیمه دوم سال ۲۰۲۰ همراه با افزایش نیاز کسب و کارها برای بازاریابی و رابطه هرچه نزدیک تر با مشتریان شرایط را تغییر داد. همین امر موجب رکوردشکنی هاب اسپات در زمینه استخدام کارمند و همچنین کسب سود شد. برنامه اصلی هاب اسپات در این میان توسعه خدماتش و تبدیل پلتفرم فعلی به یک سیستم یکپارچه برای ساماندهی تمام نیازهای کسب و کارهاست. بدون تردید این ایده همراه با بلندپروازی بسیار زیادی است. باتوجه به موفقیت های اخیر هاب اسپات ارائه چنین پلتفرمی از سوی این برند بعید به نظر نمی رسد.
منبع: فرصت امروز
بیشتر از مدیریت هوشمند در اقتصادالکترونیکی:
اهمیت نقش منابع انسانی دیجیتال در دوران شیوع کرونا
روابطعمومی دیجیتال: اهمیت آن برای برند شما در ۲۰۲۱
بررسی ۷ ترند روابط عمومی برای تغییر در حوزه کسب و کار
چگونه یک تیم محتوای حرفه ای تشکیل دهیم؟
نیاز به مدیران تحولآفرین در عصر دیجیتال
حسابداری آنلاین چیست؟ با ۶ مزیت اصلی حسابداری آنلاین آشنا شوید!!
انتخاب شریک مناسب در مسیر کارآفرینی
۳ دیدگاه ها