اقتصاددیجیتال

شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال در ۲۲ استان کشور فعال است

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به اینکه طبق اساسنامه این پارک ملی ملزم به ایجاد شبکه ای از پارک و مراکز رشد شتاب دهنده ها در کشور است، گفت که به همین منظور شبکه ای تحت عنوان شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال در ۲۲ استان کشور راه اندازی و فعال شده است.

محمدجعفر صدیق دامغانی‌زاده در آیین رونمایی از چهار محصول شرکت های عضو پارک فاوا که در پارک فناوری و اطلاعات مستقر در البرز برگزار شد، افزود: مهم ترین فعالیت این شبکه این است که با همکاری و محوریت  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برنامه هایی تحت عنوان برنامه «گرنت جوانه و شکوفایی» اجرایی شود.

جهت مشاهده ودانلود ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

وی اضافه کرد: در واقع هدف این برنامه ها تبدیل خروجی پایان نامه ها به محصولات قابل ارائه به بازار و محصولات آزمایشگاهی است که این مهم شکل گرفته و در کنار آن امسال حرکت دیگری را با سازمان فنی و حرفه ای با هدف  توسعه آموزش های مهارتی منجر به تبدیل شدن به کسب و کار را شروع خواهیم کرد.

صدیق دامغانی زاده ادامه داد:  بهمن ماه امسال پارک فناوری اطلاعات استان سمنان و  سال آینده پارک استان مازندران به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه این مراسم محصولات شرکت های عضو پارک فاوا در زمینه هایی از جمله سرویس سکوی پردازش ابری گرافیکی، نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک، نرم افزار سیستم کنترل پلان تولید کاتد مس و تلفن IP رونمایی شد.

منبع: ایرنا

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا